  • 191. Data: 2011-12-19 21:24:00
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-19 17:21:22 +0000, "Irokez" <n...@e...pl> said:

    > Ile kosztuje możliwość filmowania podczas zwiedzania Kopalni Wieliczka?

    Tyle, ile poda ci dyrekcja.

    > I czy ktoś próbował to sobie "w buty wsadzić"?

    Nie. Bo to coś zupełnie innego.
    Życzę ci, byś do świąt nauczył się odróżniać człowieka od kopalni.

    --
    Bydlę

  • 192. Data: 2011-12-19 22:02:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Dec 2011 18:57:56 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Jak śmiesz wątpić w tutejszą palestrę??

    Brak w tym wątku jeszcze jednego prawnika, Płaszczycy. Byłby komplet.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 193. Data: 2011-12-19 22:04:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-12-2011 17:30, to pisze:

    > Wizerunek to nie tylko twarz i tablica rejestracyjna.

    Coś czuje że połowa właścicieli kont na YouTube pójdzie siedzieć...

    --
    Paweł

  • 194. Data: 2011-12-19 22:06:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-19 22:02, jerzu pisze:

    > Brak w tym wątku jeszcze jednego prawnika, Płaszczycy. Byłby komplet.

    LOL

    PS - mi tam jednak brakuje jeszcze kilku osób ;)

  • 195. Data: 2011-12-19 22:14:19
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ja poczekam...
    Dam ci znac.
    > Patrz wyżej.
    > Jesteś wszak pewny wygranej, prawda?
    Nie, nie jestem. Ewentualnie nie wyszedlbym z auta i nie zamienil slowa,
    taki klient w programie raczej by sie nie pojawil :P
    > Nie zdażyła w powodów jak u góry.
    Znowu bredzisz. Masz dostep do wyrokow i orzeczen sadowych ?
    > Ale wiemy - nie zdażyła się jeszcze.
    Nie, nic nie wiemy. Wlasciwie nie wiesz.

    sz.

  • 196. Data: 2011-12-19 22:18:08
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Wydawało mi się, że rozmawiamy tu o państwie, które pozwala nagrywać ludzi
    > w obecności służb porządkowych, ale popraw mnie jeśli coś mnie ominęło w
    > tej monotonnej debacie.

    No przeciez to ty sam wyzej przytoczyles debilny przyklad !

    sz.

  • 197. Data: 2011-12-19 22:36:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-12-2011 20:00, jerzu pisze:

    > Ale wizerunek nie jest publikowany. Twarz zasłonięta, głos zmieniony.

    Zaraz Ci będzie udowadniał, że ma w dowodzie osobistym zdjęcie pośladów
    i po tym jest identyfikowany.

    --
    Paweł

  • 198. Data: 2011-12-19 22:38:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 19 Dec 2011 22:02:34 +0100, jerzu napisał(a):

    > Brak w tym wątku jeszcze jednego prawnika, Płaszczycy. Byłby komplet.

    Przepraszam, ja się zajmuję tylko realnymi przypadkami :D I co
    najdziwniejsze - wygrywam w sądach :D

    --
    ___________ (R)

  • 199. Data: 2011-12-19 22:45:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 21:38, Adam Płaszczyca wrote:

    > Przepraszam, ja się zajmuję tylko realnymi przypadkami :D I co
    > najdziwniejsze - wygrywam w sądach :D

    Ah ci prawnicy dorabiający sobie wywoływaniem filmów po godzinach.
    Kryzys panie, kryzys!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 200. Data: 2011-12-19 22:58:06
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Też jestem ciekaw, na żadnym z tych forów motoryzacyjnych pełnych
    > pozdrawiających się rozpoznawaczy nikt nie wspomniał o podobnym
    > przypadku? :-)

    Im to akurat specjalnie nie przeszkadza, dla nich to bardziej powód do
    dumy.