  • 11. Data: 2012-10-18 15:19:26
    Temat: Re: Viera a USB WiFi
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:5erv78t7d90equoc5nk7a0h9651k6ma0r7@4ax.com...
    Wed, 17 Oct 2012 14:19:52 +0200, w

    >Ale byłoby to bardzo przydatne rozwiązanie, gdyby taki AP mógł jednocześnie
    >robić za most wifi (chodzi mi przedłużenie sygnału wifi).
    >Są takie AP czy dalej najlepiej jest połączyć ze sobą dwa tanie AP-eki?

    Np. TPLink TL-WR543 ma tryb WDS, czyli most i punkt dostępowy w jednym.

    Marek

  • 12. Data: 2012-10-19 10:47:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-10-18 15:19, 4CX250 pisze:
    > Np. TPLink TL-WR543 ma tryb WDS, czyli most i punkt dostępowy w jednym.

    a po co tak?
    ustawiasz router w tryb bridge, wówczas jest przezroczysty.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 13. Data: 2012-10-19 10:49:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://dict.pl/dict?word=bridge&words=&lang=PL

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2012-10-19 10:52:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-10-19 10:47, pawell32 pisze:

    > ustawiasz router w tryb bridge, wówczas jest przezroczysty.

    fakt, nie w tę stronę. pomyłka

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 15. Data: 2012-10-19 10:53:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-10-18 15:19, 4CX250 pisze:

    > Np. TPLink TL-WR543 ma tryb WDS, czyli most i punkt dostępowy w jednym.

    w trybie wds działał mi dobrze tylko blackap

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 16. Data: 2012-10-19 10:56:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-10-19 10:49, Waldek Godel pisze:

    > http://dict.pl/dict?word=bridge&words=&lang=PL

    i?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 17. Data: 2012-10-19 11:09:16
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > w trybie wds działał mi dobrze tylko blackap

    A ja używam wspomniane tepelinki i działają OK. Dwa domy oddalone 50m od
    siebie i pomiędzy nimi ogród. W obu są dwa takie routery w trybie WDS.
    Gdziekolwiek bym był, mam zasięg jednej sieci.

    Marek

  • 18. Data: 2012-10-19 11:28:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 10:56:10 +0200, pawell32 napisał(a):

    > i?

    i widać, że zdolność wycinania niezręcznych cytatów masz opanowaną.

  • 19. Data: 2012-10-19 11:40:19
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-10-19 11:28, Waldek Godel pisze:

    > i widać, że zdolność wycinania niezręcznych cytatów masz opanowaną.

    ale nadal nie rozumiem co chciałeś pokazać?
    swoją spostrzegawczość - dzięki, wiem odpowiedziałem
    za szybko i nie tak,
    czy potwierdzić słownictwo polskie i oryginalne?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 20. Data: 2012-10-19 14:49:53

    Thu, 18 Oct 2012 15:19:26 +0200, w
    <508001e3$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>, "4CX250"
    <t...@p...ornet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Wed, 17 Oct 2012 14:19:52 +0200, w

    > Np. TPLink TL-WR543 ma tryb WDS, czyli most i punkt dostępowy w jednym.

    I to rozwiązanie świetnie mi odpowiada. Ale jeszcze upewnię się -- AP zaloguje
    mi się do sieci WiFi (drugi AP) i "przedłuży" sygnał do TV Ethernetem i
    równocześnie będzie robił za lokalny punkt dostępowy WiFi. Będzie tak działać?