eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaW Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO] › Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
  • Data: 2022-01-14 11:23:45
    Temat: Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 14 January 2022 at 11:05:13 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    dniowa-zawalil-sie-wiezowiec-w-kwangdzu-zaginelo-6-o
    sob/9wdvcv2,07640b54

    skutkiem czyjegoś świadomego działania/zaniedbania, a nie niskiego stanu wiedzy
    ogólnej czy słabych przepisów. Parę lat temu jak szukałem, to znalazłem informację że
    jakieś 30% aktualnie budowanych inwestycji w centrum Londynu to Koreańczycy. Ich
    pieniądze, technologie, konstrukcje, ich biznes. Spokojnie, oni umieją stawiać
    wieżowce. To normalne że wypadek na budowie wydarzył się w Korei która jest jedną
    wielką budową, a nie na Antarktydzie.
    > To wszystko jest normalne dopóki ty i twoja rodzina nie musi w takim walącym się
    wieżowcu zamieszkac, czy pracować

    > Tutaj jest lepszy link i się otwiera bez cookies
    >
    > https://www.canberratimes.com.au/story/7579159/worke
    rs-missing-in-south-korean-collapse/?cs=14264

    > zdjęcie:
    > https://www.canberratimes.com.au/images/transform/v1
    /crop/frm/silverstone-feed-data/1e74fe3e-f5c1-4b7c-8
    9a7-a60db609cb58.jpg/r0_0_800_600_w1200_h678_fmax.jp

    > Przecież nie wykonano zbrojenia stropów, tylko ułożono siatki z cienkich drutów, a
    te druty nie zostały z niczym połączone, ani skręcone

    > Po prostu zaoszczędzili maksymalnie na stali, bo zdrożała
    >
    > Gdyby w Polsce takie dziady budowali to by po 50 latach żaden blok się nie ostał,
    żaden wieżowiec

    > Widać, że Zenek sie dobrał do AutoCada i zoptymalizował zużycie stali o 50% i sa
    tego skutki

    > Teraz 1000 takich koreańskicch wieżowców do zeskanowanio rentgenem, czy zbrojenia
    tak samo wadliwe, a jak wadliwe, to do wyburzenia.
    i poprzednia katastrofa

    Firefighters search for survivors following a collapsed building in Gwangju, South
    Korea, Wednesday, June 9, 2021. A building being demolished in southern South Korea
    collapsed on Wednesday, sending debris falling on nearby vehicles and seriously
    injuring several people, officials said (Chung Hoi-sung/Yonhap via AP)
    Building collapse in South Korea kills 9, injures 8
    news.yahoo.com/building-collapses-south-korea-injuri
    ng-095327003.html