eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaW Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO] › Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
  • Data: 2022-01-14 13:38:00
    Temat: Re: W Korei Południowej zawalił się 39-piętrowy wieżowiec [WIDEO]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jan 2022 02:05:12 -0800 (PST), a a wrote:

    > To wszystko jest normalne dopóki ty i twoja rodzina nie musi w takim
    > walącym się wieżowcu zamieszkac, czy pracować
    >
    > Tutaj jest lepszy link i się otwiera bez cookies
    >
    > https://www.canberratimes.com.au/story/7579159/worke
    rs-missing-in-south-korean-collapse/?cs=14264

    > zdjęcie:
    > https://www.canberratimes.com.au/images/transform/v1
    /crop/frm/silverstone-feed-data/1e74fe3e-f5c1-4b7c-8
    9a7-a60db609cb58.jpg/r0_0_800_600_w1200_h678_fmax.jp

    > Przecież nie wykonano zbrojenia stropów, tylko ułożono siatki z
    > cienkich drutów, a te druty nie zostały z niczym połączone, ani
    > skręcone

    Nie rozumiem - przeciez tam pełno prętów/drutów widac.

    Sugerujesz, ze polozyli krotkie prety luzem?
    Czy ze dlugie cienkie druty przez cała dlugośc/szerokosc stropu?
    Jesli grubosc dobra, to chyba powinno wystarczyc ?

    Czy z braku wiazan/polaczen na skrzyzowaniach druty sie wyslizgnely?

    > Po prostu zaoszczędzili maksymalnie na stali, bo zdrożała

    projekt pewnie sprzed kilku lat ... na wykonanie by teraz zabraklo,
    wiec odchudzili? troche watpie, ale moze ...

    > Gdyby w Polsce takie dziady budowali to by po 50 latach żaden blok się nie ostał,
    żaden wieżowiec

    Z tej wielkiej plyty budowano dziadowsko, ale moze same plyty dobre,
    bo na razie stoja.
    W Anglii jakis sie zawalil, rozebrali reszte.

    J.