  • 61. Data: 2009-04-28 11:46:21
    Temat: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "WS" napisal w wiadomosci

    > mnie juz (chyba) nic nie zdziwi na drodze...
    > mnie nie zuwazyl facet w maluchu jadac wiczorem z przeciwka
    > (oczywiscie oba swiatla sprawne i wlaczone) - zatrzymal sie chcac
    > skrecic w lewo (do wlasnej bramy) i ruszyl wjezdzajac jakies 2-4m
    > przed moj samochod - dobrze, ze nie jechalem wtedy na moto... -
    > tlumaczyl sie, ze tam jest pod gorke, wszyscy sie rozpedzaja i czesto
    > go wyprzedzaja jak skreca, wiec patrzyl w lusterko :)

    Zdziwi,zdziwi,wczoraj panna L-ka próbowala zmasakrowac mi drzwi w puszce
    zmieniajac pas,zastanawialem sie komu powinienem urwac lusterko,chyba
    instruktorowi?

    Motocyklowe z zeszlego tygodnia- chyba ul. Wroclawska/Radiowa,na odcinku
    kilkuset metrów takie zdarzenia:oszolom zawracajacy z prawego pasa przez
    podwójna ciagla,udalo sie wyhamowac(predkosc przepisowa na szczescie),dalej
    babka wyskoczyla fokusem z zatoki,ucieklemm na lewy,wydalo i.....pier...
    TRAMWAJ centralnie przejezdza przez skrzyzowanie majac czerwone swiatlo(moje
    zielione palilo sie juz dluugo)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 62. Data: 2009-04-28 11:48:50
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" napisał w wiadomości

    >Nie, nie, nie... newrom zapytał czy można zmusić mnie do wykonania pracy
    >wtedy, gdy już ją wykonuję. Nie można przecież zmusić kogoś do czegoś co
    >uż trwa? Czyli nie da się zgwałcić prostytutki w godzinach pracy.

    Niezapłacenie za usługę jest gwałtem,czy oszustwem?:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 63. Data: 2009-04-28 12:04:34
    Od: s...@m...com

    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > Zgodnie z zasadami dyplomacji
    > Spierdalaj.

    Prawda w oczy kole?

  • 64. Data: 2009-04-28 12:08:23
    Od: Arni <a...@N...spam>

    s...@m...com pisze:

    > Prawda w oczy kole?

    jaka prawda? To żenujacy poziom Twoch wypowiedzi.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 65. Data: 2009-04-28 12:09:49
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 14:08:23 +0200, Arni <a...@N...spam> wrote:

    >jaka prawda? To żenujacy poziom Twoch wypowiedzi.

    Dzis jakis dzien dokarmiania dzikich trolli czy jak ?

    pozdr
    newrom :P
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 66. Data: 2009-04-28 12:10:03
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
    > Prawda w oczy kole?
    Ciebie to gdyby w dupe kopnela bys jej nie zauwazyl.

  • 67. Data: 2009-04-28 12:11:05
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > Prawda w oczy kole?
    Myslisz, ze jak bedziesz zmienial nicki bedziesz wygladal madrzej?

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 68. Data: 2009-04-28 12:15:39
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 28 Apr 2009 14:10:03 +0200
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > (...)

    --------------------------
    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |
    / O O__ |
    / TROLLA |
    / |
    / _ ----------------------
    / |____ ||
    / | | | |____/ ||
    / |_|_|/ | __||
    / / |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | -/
    *-- _-- _ // |
    / _ \ _ // | /
    * / _ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ C_c_c_c____________

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 69. Data: 2009-04-28 12:23:41
    Od: Arni <a...@N...spam>

    n...@s...com pisze:

    > Dzis jakis dzien dokarmiania dzikich trolli czy jak ?

    a nie wiem,moze liczyle ze w koncu sie zorientuje ze pierdoli glupoty.
    No cóz, coraz trudniej dotrzec do młodzieży, trzeba worek powiekszyc.

  • 70. Data: 2009-04-28 12:26:01
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...