  • Data: 2013-01-09 19:24:47
    Temat: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 Jan 2013 19:04:16 +0100, J.F napisał(a):

    > .> dwoch przyciskow i sterownika ?

    > Ale to chyba jednak w calosci, bo same sygnalizatory to cos po 500zl,
    > przyciski niechby i po 100 w wersji odpornej, sterownik, szafa - bo
    > cala reszta jest ..

    Robisz przetarg i dostajesz oferty za 300, 400 i 500tys. :)

    Najtańsze co znalazłem w internecie (po przejrzeniu bardzo wielu artykułów
    z kwotami po kilkaset tys.) to ktoś zrobił całe przejście za 80tys. ale
    światła nie działają.
    http://www.strefagostyn.pl/aktualnosci/gostyn/272-be
    zrobotna-sygnalizacja.html

    Same światła, na prostym i już zbudowanym przejściu w Warszawie kosztować
    będą 387tys. zł:
    http://tinyurl.com/ahdaqy6
    http://informa24.pl/przetargi/391479/Budowa-sygnaliz
    acji-swietlnej-na-przejsciu-dla-pieszych-przez-ul-Od
    ynca-pomiedzy-Tagorea-i-Joliot-Curie-w-Warszawie

    Gdybym znał jakiegoś ministra, albo chociaż posła to pewnie warto by było
    zająć się produkcją i instalacją takich sygnalizatorów ;)
    Niektórzy za te pieniądze dom stawiają :)