  • 21. Data: 2012-05-20 01:45:29
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizac ję
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:jp8lg0.5so.0@poczta.onet.pl...

    > Ale pytanie nie brzmiało "dlaczego telefon nie może używać BTS na
    > górnych piętrach w wieżowcu" tylko w jaki sposób może używać wifi
    > do namierzania swojej lokalizacji...
    > Skąd taki biedny routerek Linksysa jaki mam obok telewizora będzie
    > wiedział gdzie jest, skoro nie ma żadnego GPSa ani nikt mu nie
    > powiedział gdzie jest... A skoro routerek Linksysa, dostarczający
    > mojemu iPhone wifi nie wie, to skąd iPhone będzie wiedział ?

    Sam sobie odpowiedziałem szukając w sieci:
    http://www.zdnet.com/blog/networking/how-google-8211
    and-everyone-else-8211gets-wi-fi-location-data/1664
    W sumie bardzo sprytne.

  • 22. Data: 2012-05-20 09:09:59
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Czyli Android prosto z pudełka nie ma w ogóle przypomnień po lokacji?
    > Jak Samsung wypuszcza high endowe telefony Galaxy II S lub III S to
    > one nie mają takich przypomnień po lokalizacji wyjęte prosto z pudełka?

    Nie, nie ma ...
    Tak jak iP nie ma zdecydowanie bardziej przydatnych rzeczy od tych
    przypomnień, zaraz po wyjęciu z pudełka, ktore z kolei maja wspomniane
    telefony. Czy to jakis problem, jesli aplikacje trzeba sobie doinstalowac?

    --
    PZDR!
    SGSII/iP4S

  • 23. Data: 2012-05-20 10:03:08
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tak jest w mojej wersji 5.0.1 - jestem jednak dwie wersje do tyłu, może
    > coś się w tym zakresie zmieniło.
    >
    > A teraz - jak się to dzieje w Androidzie? Wskazujesz miejsce i promień
    > rażenia na mapie? Podajesz adres? Jakie funkcje alarmu możesz ustawić?
    > Czy jest to w telefonie z pudełka czy trzeba coś dograć z Marketu?

    Nie sadze, zeby ten ficzer byl w Androidzie na dziendobry.
    Nie przylozylem sie do jego szukania. Wynika to z glupiej polityki
    sprzedawania wodki z zagryzka: mamy dla Ciebie super ekstra szybki
    AGPS, mowi Google....ale jesli go wlaczysz - automatycznie bedziesz nam
    podawal swoja lokalizacje niezaleznie czy masz wlaczony jakis program
    satnav czy nie. Sam GPS w telefonach, wiadomo ze potrzebuje troche czasu
    i odpowiedniej widocznosci, zeby sie odnalezc.

  • 24. Data: 2012-05-20 10:26:03
    Od: ArekM <a...@j...com>

    eminders-2011-10#.T7eZIsXrlEI

    > Zauważ, że w tym przykładzie masz wprowadzanie dwu rzeczy naraz.
    > Oprócz właściwego przypomnienia wprowadzasz też nowy kontakt.
    >
    > W przypadku ustawiania przypomnienia przy posiadanym już kontakcie
    > procedura jest dużo prostsza i nie wiem jak można to "uprościć".
    >
    > Czy możesz coś zaproponować w sprawie uproszczenia? :-)

    Generalnie to jest dosc proste w zyciu - jedyne co ja bym zrobił to
    "odłączenie" tej lokalizacji od kontaktu.

    --
    PZDR!
    SGSII/iP4S

  • 25. Data: 2012-05-20 10:33:29
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 20 May 2012 09:09:59 +0200, ArekM wrote:

> [...]
    > przypomnień, zaraz po wyjęciu z pudełka, ktore z kolei maja wspomniane
    > telefony. Czy to jakis problem, jesli aplikacje trzeba sobie doinstalowac?

    A tak zupelnie na boku, ma ktos jakis w miare rozsadny pomysl do czego
    taki myk się moze przydac? (poza wzniecaniem iPianobicia na newsach ;))

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 26. Data: 2012-05-20 11:19:02
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Jakbym potrzebował takiego ficzera, to zainstalowałbym androidową Llamę,
    jednak nie potrzebuję i twócy Androida dają mi wolność, choć wiem, że dla
    wielu brak wolności to zaleta - nie trzeba myśleć, bo jakiś Jobs, czy inny
    Cook wie, co dla ciebie jest najlepsze.

  • 27. Data: 2012-05-20 11:53:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-20 11:19, Rabbit McCroolick wrote:
> [...]
    > wielu brak wolności to zaleta - nie trzeba myśleć, bo jakiś Jobs, czy inny

    Pewny jestes, ze przed i po wprowadzeniu tego ficzera nie bylo w ichnim
    markecie odpowiednikow firm trzecich?
    Poza tym, wielokrotnie przekonalem sie juz, ze ficzer ktory jest
    zaimplementowany fabrycznie jest z reguly bardziej niezawodny niz
    dodany, szczegolnie gdy ma sie wiazac z systemem bardziej niz dodana
    odtwarzalka mp3.
    Nastepna rzecz, wsponiales o Llame. Zajrzalem do marketu i zobaczylem
    super kombajn... tyle, ze ja na przyklad chcialbym przyciac tylko troche
    trawy za garazem. Ta kobyla pomimo wielu ficzerow, zniecheca na
    dziendobry ich mnogoscia, mozna tez unieruchomic ta aplikacje -
    jeden z komentarzy: "Aplikacja z grupy MUST HAVE! Pierwsza i najlepsza!
    Testuję od bardzo dawna. W tej chwili już bardzo dojrzała i działa bez
    zarzutów. -Jeśli coś się wiesza, to sprawdź gdzie sam namieszałeś w
    ustawieniach. :)"
    Pszemol, czy jestes w stanie zawiesic przypomnienia lokalizowane?
    Jeszcze jedna sprawa to ilosc zezwolen, ktore trzeba przelknac
    instalujac Llame, ktos wymienil je w nastepnej opinii:
    "Świetna, jednak zbyt dużo uprawnień dla autorów: DOKŁADNA LOKALIZACJA
    (GPS), DODAWANIE I MODYFIKOWANIE WYDARZEŃ W KALENDARZU ORAZ WYSYŁANIE
    WIADOMOŚCI E-MAIL DO GOŚCI, CZYTANIE DANYCH KONTAKTÓW opinię zmienię jak
    uprawnienia zostaną zmniejszone."
    Stan z lutego, moze cos sie zmienilo. Nadal jednak jestem zdania, ze nie
    jest to dobry odpowienik prostej fkcji w iOS.

  • 28. Data: 2012-05-20 12:31:54
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 20 May 2012 10:03:08 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > AGPS, mowi Google....ale jesli go wlaczysz - automatycznie bedziesz nam
    > podawal swoja lokalizacje niezaleznie czy masz wlaczony jakis program

    To akurat nie jest wielki problem, zwłaszcza, że wiąże się z bazą danych,
    która ani się w telefonie nie zmieści, ani telefon nie ma odpowiedniej
    mocy, żeby ją obrabiać. Nawet pokazywanie reklam w zamian, to nie jest taki
    wielki problem.
    Problemem jest to, że do włączenia tej funkcji niezbędne jest wyrażenie
    zgody na używanie tych danych w zasadzie bez żadnych ograniczeń i żadnej
    kontroli nad tym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 29. Data: 2012-05-20 15:07:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > A tak zupelnie na boku, ma ktos jakis w miare rozsadny pomysl do czego
    > taki myk się moze przydac? (poza wzniecaniem iPianobicia na newsach ;))

    Napisałem obok pięć rzeczywistych przykładów jak ja tego używam
    u siebie.

  • 30. Data: 2012-05-20 15:08:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

> [...]
    > przypomnień, zaraz po wyjęciu z pudełka, ktore z kolei maja wspomniane
    > telefony. Czy to jakis problem, jesli aplikacje trzeba sobie doinstalowac?

    A jak się nazywa aplikacja z przypomnieniami lokacyjnymi na Androida?
    Czy jest taka aplikacja dla Windows Mobile (WM)?