  • 31. Data: 2013-06-19 14:50:06
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna?skiej w Kielcach
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-19 10:52, t? pisze:

    > Tajniak z sygnałami? Pomyśl.

    Ty pomyśl. W momencie kiedy przechodzą do działania muszą się odsłonić.
    Kiedy rozpoczynają pościg muszą się odsłonić bo w razie nie zastosowania
    sygnałów świetlnych i dźwięków są sądzeni jak pionki z ulicy. Nawet przy
    zwykłym mierzeni prędkośći widziałem w gazecie że Policjanci zostali
    skazani za nie zatrzymanie sprawce wykroczenia drogowego, pomimo ze
    mijali wiele dogodnych miejsc, rejestrując kolejne wykroczenia tego
    samego kierowcy aby na 10 km zarobił ponad 24 punkty.

  • 32. Data: 2013-06-19 15:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Tajniak z sygnałami? Pomyśl.

    chcesz powiedziec, ze tajniacy w czasie poscigu nie musza emitować sygnałów
    swietlnych...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 33. Data: 2013-06-19 15:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail L...@c...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tajniak z definicji jest tajny ;), wiec nie ma tych sygnalow...
    >
    > WS
    >
    > PS. U mnie na osiedlu jakis czas temu bylem swiadkiem sutuacji: z
    > policyjnej suki (bus) wysklakuje 4-5 (?) osob wygladajacych jak
    > najzwyklejsze dresy i usiluja kogos zlapac, komunikuja sie przez
    > reczne radia, wiec na 99% policja... Dla kogos z zewnatrz wygladalo
    > jakby ten radiowoz (jadacy powoli za nimi) ich gonil... uwazasz, ze
    > jadacy jezdnia kierowca mialby prawo ktoregos z nich potracic w ramach
    > obywateklskiego zatrzymania? ;) nie mieli sygnalow swietlnych ani
> [...]

    umiesz rózróżnic sytuacje: jechał powoli oraz ścigał?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 34. Data: 2013-06-19 15:10:46
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-19 14:49, AZ pisze:

    > To sobie odszukaj filmik w ktorym policjant skopal goscia podczas slynnej
    > zadymy 11 listopada, nie mial ani opaski ani blachy ani kamizelki i jakos
    > swoi go rozpoznali.

    Po 1 to jest bandyta a nie Policjant (widoczne problemy umysłowe)
    Po 2 chłopina lecący w cywilnych ciuchach GAP 0:45 ma jaskrawą kamizelkę
    z wyraźnymi napisami Policja, to samo z resztą przebierańców,
    Po 3 jedynie bandyta nie miał oznakowania i nadaje się do odstrzału
    Po 4 przebieraniec zasłania kamerę, doskonale wiedząc że łamane są procedury

  • 35. Data: 2013-06-19 15:12:02
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-19 15:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik tá´? ...

    > chcesz powiedziec, ze tajniacy w czasie poscigu nie musza emitować sygnałów
    > swietlnych...?

    Nawet obstawa takiej persony jak Prezydent muszą.

  • 36. Data: 2013-06-19 15:13:08
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Po 4 przebieraniec zasłania kamerę, doskonale wiedząc że łamane są
    > procedury
    http://www.youtube.com/watch?v=avtw-LSIDhw
    12:20

  • 37. Data: 2013-06-19 16:44:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-19 14:44, Użytkownik hisjusz napisał:

    > Powiem inaczej, mam broń i jacyś mężczyźni próbują mnie za atakować
    > (przykład ostatnie rajdy z meczetami), bez oznakowania, więc zaczynam
    > napierdalać bo chce żyć. Ty się będziesz zastanawiał czy to czasem nie
    > Policja?

    I dlatego od ponad dwudziestu lat policja robi co może aby
    broni u obywateli nie było. Bo to gwarantuje im bezkarność
    pomimo olewania przepisów i procedur.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2013-06-19 23:58:59
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Cze, 14:50, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

    > Ty pomyśl. W momencie kiedy przechodzą do działania muszą się odsłonić.
    > Kiedy rozpoczynają pościg muszą się odsłonić bo w razie nie zastosowania
    > sygnałów świetlnych i dźwięków są sądzeni jak pionki z ulicy.

    Wydaje mi sie (?) ze termin "tajniacy" jest dla ciebie rownowazny z
    czyms w stylu wideoradar drogowki...
    Oni (policja) zajmuja sie rowniez innymi (powazniejszymi) sprawami i
    wtedy raczej sie nie ujawniaja bez absolutnej koniecznosci...
    Jesli juz chca kogos zatrzymac, to robia to "po cichu" dajac namiary
    mundurowym...

    WS

  • 39. Data: 2013-06-20 00:00:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Cze, 15:00, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:

    > umiesz rózróżnic sytuacje: jechał powoli oraz ścigał?

    ale ten radiowoz rowniez scigal uciekajacych, a jechal wolno, bo to
    osiedlowe uliczki typu chodnik obok blokow, wiec inaczej nie maial
    szans... Ci policjanci wygladali dokladnie jak kibole, ktorych
    gonili ;)

    WS

  • 40. Data: 2013-06-20 09:36:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-19 23:58, Użytkownik WS napisał:

> [...]
    > wtedy raczej sie nie ujawniaja bez absolutnej koniecznosci...
    > Jesli juz chca kogos zatrzymac, to robia to "po cichu" dajac namiary

    Nie fantazjuj.
    Jak uznają że zachodzi taka potrzeba to zatrzymują sami a jak
    nie chcą cyrku robić to jadą za podejrzanymi i czekają aż
    sami gdzieś staną.