  • 1. Data: 2010-06-09 22:02:36
    Temat: Wewnętrzny czytnik kart pamieci
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    Witam
    Poszukuje czytnika kart pamieci wewnetrznego do zatoki 2.5'' (FDD) ale
    takiego ktory nie doklada na dzien dobry 5 dodaktowych napedów, tylko
    dodatkowa litera dysku w windows widoczna jest tylko po wsadzeniu karty.
    Mozecie polecic cos takiego?
    Bodajze w laptopach HP sie z tym spotkalem iz byla widziany tylko dysk i
    nagrywartka (C,D) a E sie pojawialo tylko w momencie wsadzenia karty.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-06-09 22:20:52
    Temat: Re: Wewnętrzny czytnik kart pamieci
    Od: "och.karol" <o...@x...wp.pl>

    On 10 Cze, 00:02, Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:
    > Bodajze w laptopach HP sie z tym spotkalem iz byla widziany tylko dysk i
    > nagrywartka (C,D) a E sie pojawialo tylko w momencie wsadzenia karty.

    Jest tak jak piszesz.

  • 3. Data: 2010-06-09 22:23:25
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 10 czerwca 2010 00:02, Tasiorsa pisze:
    > Witam
    > Poszukuje czytnika kart pamieci wewnetrznego do zatoki 2.5'' (FDD) ale
    > takiego ktory nie doklada na dzien dobry 5 dodaktowych napedów,

    To tak się zdarza? I kiedy włoży się kartę do takiego, to później 5
    napędów się sprawdza w której siedzi karta? :) Masakra.

    > Bodajze w laptopach HP sie z tym spotkalem iz byla widziany tylko dysk i
    > nagrywartka (C,D) a E sie pojawialo tylko w momencie wsadzenia karty.

    Ja innych laptopów nie widziałem jak z takim właśnie działaniem.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-06-09 22:35:22
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2010-06-10 00:23, Piotr M pisze:
    > To tak się zdarza? I kiedy włoży się kartę do takiego, to później 5
    > napędów się sprawdza w której siedzi karta? :) Masakra.
    Oj nie chce dodatkowych 5 literek w windows na stale bo juz dojde do R
    Czy zatem moze ktos polecic taki czytnik ktory dodaje 1 literke tylko w
    momencie wsadzenia karty?

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-06-09 23:02:29
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Tasiorsa" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Oj nie chce dodatkowych 5 literek w windows na stale bo juz dojde do R
    > Czy zatem moze ktos polecic taki czytnik ktory dodaje 1 literke tylko w
    > momencie wsadzenia karty?

    Hmm, ten sam czytnik zachowuje się inaczej w zależności od systemu :) W
    Vista dodaje kilka literek (dokładnie cztery) a w siódemce aktywuje się po
    włożeniu karty. Wnioski sam sobie wyciągnij :)

  • 6. Data: 2010-06-10 08:46:16
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2010-06-10 01:02, Santana pisze:

    > Hmm, ten sam czytnik zachowuje się inaczej w zależności od systemu :) W
    > Vista dodaje kilka literek (dokładnie cztery) a w siódemce aktywuje się
    > po włożeniu karty. Wnioski sam sobie wyciągnij :)
    A to mila wiadomosc :) Mozesz podac jaki czytnik sie tak u Ciebie
    zachowuje :)?

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-06-10 09:19:42
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    To jest kwestia systemu. W Win7 tak jest domyślnie a w XP trzeba
    zainstalować driver np. http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html

    PC

  • 8. Data: 2010-06-10 10:31:20
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > A to mila wiadomosc :) Mozesz podac jaki czytnik sie tak u Ciebie
    > zachowuje :)?

    U mnie akurat jakiś Modecom, ale to wszystkich dotyczy gdyż to funkcja
    systemu :)

  • 9. Data: 2010-06-17 22:49:12
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2010-06-10 12:31, Santana pisze:
    > U mnie akurat jakiś Modecom, ale to wszystkich dotyczy gdyż to funkcja
    > systemu :)
    Kupilem czytnik Chieftec CRD 501 i faktycznie przez moj komputer w Win 7
    nie widac dodatkowych litwerek :) Ale niestety w Total Commander sa
    widoczne wszystkie 4. Jest na to jakas rada/jakis patch do TC?

    Krzysiek