  • 11. Data: 2019-11-20 09:05:01
    Temat: Re: Wieczorne rozmowy o Twizy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 listopada 2019 08:38:46 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > A Ty czym wozisz płyty gipsowe?

    Hurtownia mi przywoziła do domu

    >Ja mam Xsarę picasso, jak na osobowe
    > auto nie jest to mikrus, 4 rowery wożę, ale płyta 2m na 1.20 nie
    > wejdzie. do jakiej osobówki/kombi wejdzie płyta 120cm>? (berlingo
    > picasso itp się nie liczą)

    Jak niedawno miałem potrzebę przewiezienia teściowi dwóch płyt to w peugeocie 306
    kombi na dachu na relingach położyłem i pasami spiąłem
    Nawet nie próbowałem wkładać do środka przez bagażnik więc nie wiem czy by weszła.
    A i pamiętaj że w sprzedaży są różne wymiary płyt
    Są też takie co Twizy przewieziesz pewnie.

  • 12. Data: 2019-11-20 11:21:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-11-19 o 19:40, kk pisze:

    > Nie wiem. Na zlocie Twizy było takie z przyczepką. I było takie z
    > panelem na dachu.

    W zasadzie to kwesta techniczna jest do ogarnięcia za pomocą spawarki.
    Chodziło mi raczej o wpis w DR - jaka jest dopuszczalna masa przyczepy
    holowanej?

  • 13. Data: 2019-11-20 12:22:38
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 20.11.2019 o 08:38 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

> [...]
    > auto nie jest to mikrus, 4 rowery wożę, ale płyta 2m na 1.20 nie
    > wejdzie. do jakiej osobówki/kombi wejdzie płyta 120cm>? (berlingo

    Podepnę się pod pytanie.
    Wiosną pomagałem gościowi załadować kilka płyt GKB 120x250 do osobówki
    i... weszły. Po demontażu siedzeń z tyłu. Zielone już mu się nie mieściły,
    brakło kilku cm na długość.
    Kamil

  • 14. Data: 2019-11-20 16:02:23
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kubuś Puchatek w
    ski.vectranet.pl>:

    > Podepnę się pod pytanie.
    > Wiosną pomagałem gościowi załadować kilka płyt GKB 120x250 do osobówki
    ^^^^^
    > i... weszły. Po demontażu siedzeń z tyłu.

    Marny trolliku dlaczego napisałes "osobówka", a nie podałeś marki?

    > Zielone już mu się nie mieściły, brakło kilku cm na długość.

    Taaa, bo kolor spowodował, że sie płyta wydłużyła...

    Ludki, są różne szerokości i długości płyt GK, ale osobówką to powyżej 2m
    ciężko cokolwiek wewnątrz przewieźć, więc jak te 250cm upchałes i do czego

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2019-11-20 18:25:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-20 11:21, T. wrote:

    > W zasadzie to kwesta techniczna jest do ogarnięcia za pomocą spawarki.

    Jesteś pewien, że jest co spawać?

    > Chodziło mi raczej o wpis w DR - jaka jest dopuszczalna masa przyczepy
    > holowanej?

    Ok, ale to pytaj tego co ma Twizy z hakiem.

  • 16. Data: 2019-11-20 18:26:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-19 22:23, Zenek Kapelinder wrote:
    > Napisanie ile zaplaciles nie jest nieodwolywala oferta sprzedaży.

    Pisz sobie co chcesz.

  • 17. Data: 2019-11-20 19:33:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    ski.vectranet.pl>:

> [...]
    > ciężko cokolwiek wewnątrz przewieźć, więc jak te 250cm upchałes i do czego

    eee... nie. powyżej 2m - można jechać z otwartą klapą, płyty mogą jechać
    na deskach, płasko położonej drabinie. w osobówkach problemem jest 121cm
    szerokości podłogi. sory.

    ToMasz

  • 18. Data: 2019-11-20 21:02:19
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-11-20 o 18:25, kk pisze:

    > Jesteś pewien, że jest co spawać?

    > Ok, ale to pytaj tego co ma Twizy z hakiem.

    No liczę, że to czyta :-)
    T.

  • 19. Data: 2019-11-20 21:32:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-20 21:02, T. wrote:

    > No liczę, że to czyta :-)
    > T.

    Może kiedyś panel zamontuję ale haka to raczej nie. Na razie gniazdko do
    ładowania z kluczykiem muszę zorganizować.

  • 20. Data: 2019-11-20 22:46:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'TomN',

    Wednesday, November 20, 2019, 4:02:23 PM, you wrote:

    [...]

    > Ludki, są różne szerokości i długości płyt GK, ale osobówką to powyżej 2m
    > ciężko cokolwiek wewnątrz przewieźć, więc jak te 250cm upchałes i do czego

    To musiał być jakiś bardzo długi kombi...

    --
    Best regards,
    RoMan