  • 141. Data: 2012-02-05 23:25:49
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Adam Płaszczyca* wrote in <news:c1.01.3Td3jv$0rO@mike.oldfield.org.pl>:
    > Z dzisiaj: http://youtu.be/pwWr40JnP5U
    > Jak widać, jak ktoś się ośmieli wyprzedzić to bucowi z wielkiej audicy
    > zaraz jajeczka muszą zaczynają pulsować ;)
    > W sumie się zastanawiam - podesłać na Mogilska do WRD, czy olać?
    > P.S.
    > Po zmianie miejsca zamieszkania stwierdzam, że KRA to nie rejestracja - to
    > stan umysłu.

    Raczej tu chodzi o audi. Audi to samochod dla mentalnych piecdziesięciolatków.
    Tak było od zawsze.

    Teraz pozycjonują się jako samochód dla "młodych dynamicznych", co jeszcze
    bardziej podoba się piećdziesieciolatkom, zwlaszcza sfrustrowanym.

    pozdr, rdx

  • 142. Data: 2012-02-06 00:22:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Feb 2012 23:25:49 +0100, radxcell napisał(a):

    > Raczej tu chodzi o audi. Audi to samochod dla mentalnych piecdziesięciolatków.
    > Tak było od zawsze.

    Aurat nie chodzi mi o to audi. Po prostu - dla KRA dowolna prędkość ponad
    60km/h to za szybko, wciśnięcie gazu ponad 1/4 to zło, a jazda prawym pasem
    do dyshonor.

    --
    ___________ (R)

  • 143. Data: 2012-02-06 08:14:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Feb 2012 21:09:32 +0100, Adam Płaszczyca

    > Tak, Ciebie. Pytam dlatego, żebyś pokazał swoją 'wiedzę'.

    Po prostu napisz jaka jest prawda objawiona w twoim wydaniu, bo: patrz
    cytat deczko niżej.

    > Szczególnie tych niepoepełnionych.
    > No to bierz PoRD (art. 2) i czytaj co to wyprzedzanie.

    Znam go na pamięć. Tymczasem ty spróbuj przyswoić Art. 24.6. PORD

    --
    Pozdor Myjk

  • 144. Data: 2012-02-06 08:24:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 04 Feb 2012 22:38:55 +0100, DoQ

    > No i jakie to ma znaczenie, czy wytraciłeś tę prędkość
    > za radiowozem zamiast za samochodem który jechał cały
    > czas lewym 90?

    Co Ty gadasz?! Zajechał mu bezczelnie drogę! Gdyby nie to, w ogóle nie
    musiałby hamować! Ponadto jazda prawym pasem jest dla mienczaków...

    > Zachowujesz się tak, jakby Cię kiedyś zgwałcił dzielnicowy...

    Ciekawe co go łączy z munem i kiedy, tworząc idealny trójkąt, dołączy
    arbuz.

    --
    Pozdor Myjk

  • 145. Data: 2012-02-07 20:56:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2012 08:14:01 +0100, Myjk napisał(a):

    > Po prostu napisz jaka jest prawda objawiona w twoim wydaniu, bo: patrz
    > cytat deczko niżej.

    Ciebie pytam. Dlaczego sie boisz odpowiedzieć?

    > Znam go na pamięć. Tymczasem ty spróbuj przyswoić Art. 24.6. PORD

    No to znajdź definicję wyprzedzania i zaprezentuj.

    --
    ___________ (R)

  • 146. Data: 2012-02-07 23:07:30
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    wiadomości news:c1.01.3Th3xd$0tI@mike.oldfield.org.pl...

    > Pewnie tak, tylko wtedy to ja miałbym go na sumieniu.

    o czym mowisz?
    on wyprzedzal spychajac cie i stwarzajac zagrozenie z premedytacja
    w zasadzie jego manewr wogole nie mial racji bytu

  • 147. Data: 2012-02-08 00:44:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 7 Feb 2012 23:07:30 +0100, KrisPolska napisał(a):

    > o czym mowisz?
    > on wyprzedzal spychajac cie i stwarzajac zagrozenie z premedytacja
    > w zasadzie jego manewr wogole nie mial racji bytu

    A ja miałem możliwość uniknięcia kolizji.

    --
    ___________ (R)

  • 148. Data: 2012-02-08 08:16:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 7 Feb 2012 20:56:04 +0100, Adam Płaszczyca

    > Ciebie pytam. Dlaczego sie boisz odpowiedzieć?

    Boję się o to, że nie zrozumiesz odpowiedzi. Jesteś po prostu zbyt zadufany
    w sobie. Na takich typów jeszcze nikt sposobu nie znalazł.

    Nudzisz.

    --
    Pozdor Myjk

  • 149. Data: 2012-02-08 21:25:35
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-01 02:11, DoQ wrote:

    > Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego świateł na klapie
    > seata) to zacząłeś przyśpieszać - dlaczego?

    Bo też ma małego. I na dodatek nie ma wielkiej, wypasionej bryki, która
    by mu to skompensowała;)

    Shrek.

  • 150. Data: 2012-02-14 20:49:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2012 08:16:34 +0100, Myjk napisał(a):

    > Boję się o to, że nie zrozumiesz odpowiedzi. Jesteś po prostu zbyt zadufany
    > w sobie. Na takich typów jeszcze nikt sposobu nie znalazł.

    Ja jednak sądzę, że albo nie znasz odpowiedzi, albo też wiesz, że jesli
    przedstawisz zapis z art. 2. PoRD, to wyjdzie, że jeszcze nie byłem
    wyprzedzany.

    --