  • 1. Data: 2013-01-23 11:48:54
    Temat: Windows Phone i poczta
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Dzień dobry!

    Mam problem z ustawieniem poczty u kumpla w Lumii 920. Poczta firmowa na
    serwerach ehost.pl.
    Chciałem to ustawić na IMAP (działa na Windows, Androidzie i Symbianie).
    Kombinuje z różnymi ustawieniami, ale najbardziej zastanawiające jest to,
    że tam w ogóle nie ma pól do wpisania numerów portów. To możliwe?

    Ktoś mi właśnie powiedział, że u niego w Lumii 610 też nie ma. Czy
    Windows Phone jest taki inteligentny że mu numery portów niepotrzebne?

    Ten od 610 używa poczty przez przeglądarkę...

    Bardzo proszę o wskazówki jak ktoś coś wie na ten temat.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 2. Data: 2013-01-23 12:40:25
    Temat: Re: Windows Phone i poczta
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Windows Phone jest taki inteligentny że mu numery portów niepotrzebne?

    A po co numer portu, jesli jest podany konkretny protokół? Widocznie WP umie
    pracować tylko w standardzie.
    IMAP = port 143.

    X.

  • 3. Data: 2013-01-23 14:29:25
    Od: W <w...@w...pl>

    Mariusz Wozniak wystukał, co następuje:

> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:kdof73$k1p$...@n...task.gda.pl...
    >
    > A po co numer portu, jesli jest podany konkretny protokół? Widocznie WP

    No chyba że to IMAP na SSL to wted 993, ale tego chyba nawet po
    skonfigurowaniu portu i tak by WP nie łyknął...

    Swoją szosa - aplikacja Mail z windows 8 nie wspiera IMAP/TLS :|

  • 4. Data: 2013-01-25 02:07:24
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    W (w...@w...pl)
    in news:XnsA151934E2AAFAwuathome@at.home

    > No chyba że to IMAP na SSL to wted 993, ale tego chyba nawet po
    > skonfigurowaniu portu i tak by WP nie łyknął...

    Dzięki za naprowadzenie -- ustawiłem bez SSL i zadziałało!

    MSz