  • 41. Data: 2017-02-19 12:50:53
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6d14985f-e2a4-41ff-8094-ba7dcaaa7d8f@googlegrou
    ps.com...

    > Z wiekszoscia scierwa, poradzilem sobie juz w minionych latach.

    Oczywiście, podobnie jak z polską interpunkcją.
    Została cuchnąca sterta parującego gówna z tabliczką "Zygmunt Dariusz".

    --
    Yogi(n)

  • 42. Data: 2017-02-19 18:12:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <58a89e8c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    [...]

    Ojej, co za trollowisko. Najpierw ten schizofrenik z zaburzona
    tozsamoscia seksualna, znaczy Klementynka Paluch, a potem, jak widze
    caly desant z pregierza. I jeszcze ten profesjonalny fotograf z zgranicy
    sie uaktywnil.

    Prosze nie karmic trolli.

    A do ciebie, Janku Muzykancie, tez mam zal.
    Usenet to usenet.
    Nie zabijaj go uciekajac na jakis fejsy...
    --
    TA

  • 43. Data: 2017-02-19 18:31:52
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, February 19, 2017 at 6:51:10 AM UTC-5, Yogi(n) wrote:
> [...]
    >
    > Oczywiście, podobnie jak z polską interpunkcją.
    > Została cuchnąca sterta parującego gówna z tabliczką "Zygmunt Dariusz".

    Witam zatem gownojada, ktorego zwabila tu sterta parujacego gowna, hehehehe...
    Parujace gowno to wlasnie obecnie wali od twojego prawniczego srodowiska,
    lubujacego sie w "pendrajwach", w czesciach do wiertarek,
    sprzecie elektronicznym itp, itd.
    Nawachaj sie jednak i tutaj do woli, bo widac, ze szambo twojego srodowiska ci nie
    wystarcza.
    Rozdziaw paszcze, to prosto do nej ci moge nasrac.
    Nie ograniczaj sie do samego wachania, ale zryj gowno do woli i bez ograniczen,
    skoro lubisz.

    tfuj przyjaciel
    Slon

  • 44. Data: 2017-02-19 18:49:32
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, February 19, 2017 at 12:12:28 PM UTC-5, T...@s...in.the.world
    wrote:
> [...]
    > tozsamoscia seksualna, znaczy Klementynka Paluch, a potem, jak widze
    > caly desant z pregierza. I jeszcze ten profesjonalny fotograf z zgranicy

    Wlozylem kij w szambo i zobacz jak wybilo.
    Janko muzykant plywa tu jak "kozuszek".
    Yogi'n tez przylecial zwabiony zapachem.
    Nawet ty nie oparles sie temu.
    Lubicie gowno, lykacie gowno i plawicie sie w nil z luboscia.

    > Prosze nie karmic trolli.

    Stala spiewka tych co sami dokarmiaja, ale udaja, ze tylko innych gownojadow
    przestrzegaja.

    > A do ciebie, Janku Muzykancie, tez mam zal.
    > Usenet to usenet.
    > Nie zabijaj go uciekajac na jakis fejsy...

    Jakno woli "pejsa", bo tam plawi sie w gownach podobnych jemu obesrancow.
    Obce gowna moga oddzielic bibulka i plawic sie we wlasnych zapachach i odchodach.

    A ty nie placz tak, bo janko muzykant, zdecydowanie juz sie okreslil co woli.

    tfuj przyjaciel
    Slon

  • 45. Data: 2017-02-19 19:12:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-19 o 18:12, T...@s...in.the.world pisze:
    > A do ciebie, Janku Muzykancie, tez mam zal.
    > Usenet to usenet.
    > Nie zabijaj go uciekajac na jakis fejsy...

    Niestety zabili go idioci z wielką potrzebą ekshibicjonizmu, z chwilą
    gdy internet stał się na tyle popularny, że ci go odkryli i nauczyli się
    niszczyć wszystko co tam znaleźli, a byli w stanie to zniszczyć. Porażka
    demokracji, ot co.

    A człowiek z wiekiem nie ma już ochotę spółkować z chamstwem. Nie jada w
    tanich barach, bo mu zaczyna siorbanie sąsiada przeszkadzać. Fejs to
    tylko w miarę sprawna platforma, która zapewnia jaką taką higienę, ale
    też wszechstronność, którą jednak ograniczał mocno usenet. Może wyglądać
    jak szambo, ale może też być przyjemny; wszystko zależy od gospodarza,
    czyli od każdego. Zmiany czasów, po prostu.

    A.

  • 46. Data: 2017-02-19 19:49:27
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, February 19, 2017 at 1:13:14 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > gdy internet stał się na tyle popularny, że ci go odkryli i nauczyli się
    > niszczyć wszystko co tam znaleźli, a byli w stanie to zniszczyć. Porażka

    Demokracja, to najglupszy system w dziejach ludzkosci.
    Pozwala jednak zaistniec idiotom twojego pokroju.
    Grupa natomist dobrze sie miala do czasu, gdy mendy takie jak ty odkryly internet.
    Zawsze twierdzilem, ze glupich jest znacznie wiecej niz tych w miare normalnych.
    Teraz to dokladnie widac, gdy glupcow wytepilem, to malo a nawet bardzo malo
    normalnych tu zostalo.

    > A człowiek z wiekiem nie ma już ochotę spółkować z chamstwem.

    Dlatego idz spolkowac na pejsa z takimi podobnymi tobie.
    Obciagajcie sobie wzajemnie i nie zawracaj dupy na tej grupie.

> [...]
    > jak szambo, ale może też być przyjemny; wszystko zależy od gospodarza,
    > czyli od każdego. Zmiany czasów, po prostu.

    Ty jestes jednak prawdziwy kretyn, jesli tak twierdzisz.
    Bylem na pejsie, kiedy tam nie bylo ciebie i kiedy twoje towarzystwo,
    uwazalo pejsa za wioche dla kretynow, i za gowno "upadajacej Ameryki".
    Wiem, ze wiekszosc tego nie pamieta ale taka jest prawda.

    Zmiany czasow i owszem, ale twoje odchodzenie z tej grupy, to juz klasyka.
    Odchodzisz i nie mozesz odejsc.
    Jestes wybitny kretyn, wyrozniajacy sie sposrod innych,
    ktorzy potrafili to zrobic za jednym razem hehehehehe...
    Z pewnoscia tesknisz za maimi madrymi tekstami dlatego odchodzisz, odchodzisz
    i odejsc nie mozesz.
    Jestem pewien, ze bedziesz tu powracal.
    Przeciez nie na darmo posiadasz kilka fejkowych kont - jak to sam objawiles
    i radzilkes innym.
    Wal sie wiec kretynie na ryj i zrob cos ze soba, bo juz dosc sie osmieszyles.

    tfuj przyjaciel
    Slon

  • 47. Data: 2017-02-19 21:37:57
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu niedziela, 19 lutego 2017 09:38:49 UTC+1 użytkownik Slon napisał:

    > Kretyn umyslowy, chuba jeszcze nie wie, ze fotografia nie cyfrowa juz
    > prawie nie istnieje wsrod pospolstwa.

    Mylisz się zasadniczo - analog wraca, i to na potęgę. Tyle że jego nowi użytkownicy
    pojęcia nie mają o czymś co się usenetem nazywa, a nawet jeżeli na niego trafią
    przypadkiem, to z racji braku aktywności, korzystają jedynie z archiwów.
    Co tobie i Jankowi zawdzięczamy.
    Kontynuujcie.
    Pozdrawiam Marcin

  • 48. Data: 2017-02-19 21:38:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Slon" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >hehehehe...
    >Parujace gowno to wlasnie obecnie wali od twojego prawniczego

    Jakiego prawniczego środowiska? Co ty pierdolisz?
    Jednym prawnikiem w mojej rodzinie jest siostra, która od marca 2016
    pracuje w IPN jako prokurator. Prokuratorem jest od - jeśli dobrze
    pamiętam - od 2002. Nikt nigdy w mojej rodzinie nie należał do PZPR,
    nikt nie współpracował z SB, a dziadek i ojciec mają (mieli, bo dziadek
    nie żyje, a zmarł popobiciu przez "nieznanych sprawców w 1980 r.) status
    pokrzywdzonych.
    ZATEM - o czym ty pierdolisz?
    Naprawdę jesteś jebnięty i zdecydowanie powinieneś brać leki. A zanim
    weźmiesz - chuj ci w dupę, sklerotyczna spierdolino.

    --
    Yogi(n)

  • 49. Data: 2017-02-19 22:22:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-19 o 21:37, Starzec z Gór pisze:
    > Co tobie i Jankowi zawdzięczamy.
    > Kontynuujcie.

    I to jest właśnie główny powód mojej rezygnacji z grup. Przypierdala się
    do ciebie zazdrosny i mściwy fiut, który sam w życiu nic nie osiągnął,
    ale już w mniemaniu niemałej części jest się temu współwinnym. Owszem,
    można ignorować, pozwalając pluć sobie w twarz, ale jak historia
    najnowsza pokazuje, ignorowanie także prowadzi do katastrofy. Na małą
    skalę zniknęły praktycznie grupy, kiedyś zniknęły z podobnego powodu
    krakowskie spotkania w realu, a na skalę dużą powoli zaczyna znikać
    szansa dla Polski, jakiej ta nigdy dotąd nie miała.

    Ale ja mam już dość i nie będę udawał, że to tylko pada deszcz. Z powodu
    braku moderacji lepiej porzucić stare media i niech sobie umrą razem z
    samozwańczym cieciem. Można natomiast pilnować, by do nowej wersji
    zabawy w wymianę myśli o foto idioci nie mieli dostępu.

    A.

  • 50. Data: 2017-02-19 23:00:28
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, February 19, 2017 at 3:37:59 PM UTC-5, Starzec z Gór wrote:

> [...]
    przypadkiem, to z racji braku aktywności, korzystają jedynie z archiwów.

    Z racji zajmowania sie fotografia od 50 lat,
    widze jak strasznie ta potega obecnie mizerna.
    Widze tez jak ludzie zamawiaja fotgrafie u "analnych" fotografow.
    Takie bajki to opowiadaj jankom muzykantom,
    choc przypuszczam, ze i oni nie uwierza.
    No i ta brednia, ze nowi nie maja pojecia o czyms takim jak usenet,
    to juz tylko kretym moze wymyslec, choc do tej pory nie uwazalem cie za takiego.

    Masz jeszcze szanse zmienic opinie na ten temat i uczyn to jak najszybciej,
    bo "nowi" cie zaszufladkuja.

    Pozdrawiam
    Slon