  • 101. Data: 2009-05-15 11:52:11
    Temat: Re: Wygoda jazdy na moto
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message
    news:guivfu$vuj$1@wueska.motocykle.org...
    > Przypis dla nowych -> "z Andrzejem Lawą, ksywka A.L."

    A nie przypadkiem "Ławą"? Tak mi sie gdzies kolybie, ale nie chce mi sie
    szukac, wiec wole zapytac;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 102. Data: 2009-05-15 11:57:44
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Ivam pisze:
    > "Magic" <m...@w...pl> wrote in message
    >
    > A nie przypadkiem "Ławą"?

    Cicho, bo mnie/Ciebie/nas pozwie !

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 103. Data: 2009-05-15 12:02:00
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote

    > http://picasaweb.google.com/jd15c27/6_RR_Hartek2007#
    5223293499405493666

    To po tej zelowej poduszce taka gladka?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 104. Data: 2009-05-15 12:13:21
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:
    > "(pj)" <j...@g...com> wrote
    5223293499405493666

    > To po tej zelowej poduszce taka gladka?

    zapytaj właściciela, nie mnie! :-P ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 105. Data: 2009-05-15 19:15:22
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Magic pisze:

    > I dopiero teraz to piszesz ??? To po cholerę ja tam przyjeżdżam co roku ?

    To break the rules! :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 106. Data: 2009-05-15 19:17:26
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka

    > No rowniez sporty uprawiamy - fantastyczne okolice do porannych joggingow,
    > plywamy w jeziorze, przeciagamy line, ogolnie jest krzewiona kultura
    > fizyczna z naciskiem na kulture.
    > Dla przyblizenia kilka historycznych fotek:
    > http://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Rozanskie#

    Jaka ładna kolekcja fotografii! I co, dam po browarze każdemu,
    kto znajdzie na którymkolwiek z tych zdjęć alkohol!

  • 107. Data: 2009-05-15 19:18:41
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kuczu pisze:

    > Pokaz paluszkiem kiedy i gdzie wyzywalem kogokolwiek od "pedalow" itp. ?
    > Poza tym skoro nie masz nic do napisania w temacie tego watku to na ch..
    > bijesz piane ?
    >
    > Niby taki stary cap a zachowujesz sie jak 15 letnie dziecko neostrady.
    >
    > Jesli zas masz tyle doswiadczenia jak twierdzisz to czemu ani razu nie
    > napisales czegos konkretnego, rzeczowego, czemu nigdy nie rzuciles
    > zadnego konkretu w sprawach technicznych czy tez uzytkowych ?
    >
    > Straznikow porzadku i moralnosci mamy tu wystarczajaco wielu i nastepny
    > nie jest nikomu potrzebny.

    Ee, mentalność ORMOwca i "społecznego kontrolera biletów" jest w
    naszym narodzie rozpowszechniona :)

  • 108. Data: 2009-05-15 19:20:51
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    (pj) pisze:

    > http://picasaweb.google.com/jd15c27/6_RR_Hartek2007#
    5223293499405493666

    Pełna kultura, żadnego pryszcza.

  • 109. Data: 2009-05-15 19:23:05
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Jacot pisze:

    > Chodzilo o EVO, EVO Sport... Albo cos.

    3048bw.jpg

    > Intrygujaca jest ta literka T na pokretle amortyzatora... Amil, bylo
    > tak w Turiscie?

    Jacot, wmordę, odbierasz pocztę??

  • 110. Data: 2009-05-15 19:40:49
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Jaka ładna kolekcja fotografii! I co, dam po browarze każdemu, kto
    > znajdzie na którymkolwiek z tych zdjęć alkohol!

    Haha, dobry żart tynfa wart!