  • 21. Data: 2019-04-26 22:51:50
    Temat: Re: Wymiana świec i kabli WN
    Od: K <e...@s...com>

    On 26/04/2019 20:52, Bolko wrote:

> [...]
    > a blokiem była iskra.
    >
    > Wiec teoretycznie cewka (jest jedna) jest OK.
    >
    > Ale jak potem w Krakowie pojeżdziłem po korkach piątkowych
    > to na początku było OK.
    > Ale potem znowy przy startowaniu z jedynki zachowywał się jak by to była trójka.
    >
    > Byłem u mechanika tak na szybko w piątek.
    > Stwierdził że sprzegło ciężko chodzi ale na forach o tym piszą.
    > Zaciągnął hamulec i trójka i auto zgasło
    > Nic mu nie piszczało przy okazji.
    > Wiec ?????
    >
    > Pytanie czy wymieniać sprzgło za 1000zł czy cewke za 260zł?

    Ja dalej obstawiam, ze to cewka. Co to w ogole za auto? Moze najpierw
    sprobuj uzywana ze zlomowca.

  • 22. Data: 2019-05-08 09:10:51
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 8 maja 2019 08:18:41 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > no i jak sie ta historia skończyła?

    Myślę...

    Stan na dzisiaj
    Wymieniłem kable wysokiego napięcia na zalecane przez producenta
    Świece kupiłem normalne czyli nie za 160 a za coś koło 70zł

    W majówkę miałem pojechać nad morze z Krakowa i przetestować w korkach
    trójmiejskich zmianę ale sie pochorowałem i nic z tego nie wyszło.

    Auto jak nie trzeba czesto używać jedynki jest bezproblemowe.
    Kupiłem sobie jakiś czytnik OBD i żadnych błędów nie wykazuje
    A za głupi jestem żeby umieć analizować wykresy.

    Plan mam takich żeby przy następnej okazji jak pojeżdżę w korkach
    i zacznie mi skakać wrocić na parking i potestować sprzęgło
    czyli ręczny i trójka.

    Jak to niczego nie wykaże to nie wiem.

  • 23. Data: 2019-05-08 09:17:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 24. Data: 2019-05-08 20:21:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jak to niczego nie wykaże to nie wiem.

    Z cewkami jest tak że jeżeli padają, to na zimnym będą chodzić jeszcze
    dobrze, a na rozgrzanym już nie - taka wskazówka.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz