  • 21. Data: 2013-08-13 09:52:09
    Temat: Re: Wymiana żarówki VW Passat LOL
    Od: p...@g...com

    --Cos za duzo firm przespalo temat. J.

    alez skad ... jak na taka ilosc produkowanych modeli liczba wpadek jest na
    akceptowalnym (dla producenta) poziomie poza tym integracje robi zazwyczaj producent
    platformy wiec jesli nie uwzglednili tego w B7 to mogli dac ciala tez w innych
    modelach ... zasadniczo jest tylko kilka poprawnych rozwiazan dojscia do zarowek i te
    ktore zastosowalo VW wcale nie jest najgorsze

    P.

  • 22. Data: 2013-08-13 09:59:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-13 07:14, Użytkownik Jan Koval napisał:

    > Ale wtedy jest przyjazny środowisku (może nie na 100% ale zawsze)

    Jak się wydaje własne pieniądze na własny pojazd to trzeba dbać o
    własne dobro nie o dobro środowiska, pieszych czy producenta
    pojazdu.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2013-08-13 10:21:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > I dopytac się gdzie jest koło zapasowe w bagażniku czy pod spodem.

    A gdzie lepiej? Bo chyba przewaznie lepiej w bagazniku ale czasami...

    > Czy
    > wymiana bezpieczników jest bezpieczna.

    to znaczy?

    > I jak się wymienia żarówki w
    > tablicy rejestracyjnej.

    Jasne, bez zarówek w tablicy to jechać się nie da. Zwłaszcza, ze chyba jest
    ich tam kilka wiec tak od razu wszystkie nie padną.

    > I jak się wymienia żarówkę w przeciwmgielnych
    > przednich.

    Kolejna rzecz bez której nie można jechać...

    > Bo w moim w instrukcji napisne jest że w ASO...

    A niech sobie piszą.
    Chodzi o sytuacje awaryjne. Jak na drodze padną ci zarówki to co z tego, ze
    masz napisane że w ASO skoro ciemno i nie możesz jechac?

    > I jak w piosence Kabretu Starszych Panów: "takich pytań sto, bardzo
    > dużo to nie spoczniemy aż sprawdziemy czy...."

    No chyba, ze to miał byc zart :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 24. Data: 2013-08-13 10:22:00
    Temat: Re: Wymiana ?arówki VW Passat LOL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pewnie nie spałby po nocach.
    > Już to widzę, jak dealerzy robią statystyki w temacie z jakiego powodu
    > klient nie kupił auta.

    Jak myslisz, ile zdarza sie takich sytuacji ze klient juz zdecydowany,
    dogadany, model wybrany, forma płatnosci ustalona i nagle bum! nie kupuje z
    powodu zarówki.
    Podejrzewam, ze praktycznie sie nie zdarza.
    Wiec jeżeli nagle zdarzyłoby sie kilka razy i zadna informacja nie poszłaby
    do centrali to to dopiero byłoby dziwne.

    Możemy spróbować :)
    jakie auto ma najbardziej absurdalen mocowanie zarówek?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 25. Data: 2013-08-13 10:45:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-13 10:22, Budzik pisze:
> [...]
    > do centrali to to dopiero byłoby dziwne.
    >
    > Możemy spróbować:)
    > jakie auto ma najbardziej absurdalen mocowanie zarówek?

    Najbardziej zaboli to obsługującego sprzedawcę, ale i o to chodzi, firma
    generalnie opinie klientów ma w dupie, co innego jak marudzić zaczną
    pracownicy.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2013-08-13 10:57:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Najbardziej zaboli to obsługującego sprzedawcę, ale i o to chodzi,
    > firma generalnie opinie klientów ma w dupie, co innego jak marudzić
    > zaczną pracownicy.

    Niewątpliwie jest to system naczyń połączonych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 27. Data: 2013-08-13 11:50:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > A gdzie lepiej? Bo chyba przewaznie lepiej w bagazniku ale czasami...

    A jakie są zalety wożenia koła w bagażniku? Wady się objawiają już przy
    pierwszej wymianie - trzeba go opróżnić wypakowując bagaże gdzieś na pobocze
    i dobrze gdy akurat nie pada deszcz, ani nie leżą zaspy śniegu. Aby dostać
    się do lewarka i klucza wystarczy opróżnić bagażnik w 1/3.

    Dodatkowo później do tego bagażnika trzeba włożyć brudne koło dopiero co
    zdjęte z felgi. A jak koło jest pod spodem to odpinasz zapięcie koło się
    wysuwa, turlasz je w odpowiednie miejsce zamieniasz i uszkodzone wkładasz do
    koszyka.

    No i jest jeszcze jeden aspekt w bagażniku w miejscu na zapas, często mieści
    się tylko dojazdówka więc to brudne koło trzeba gdzieś wrzucić razem z
    torbami.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 28. Data: 2013-08-13 12:48:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-13 11:50, Użytkownik Ergie napisał:

> [...]
    > zdjęte z felgi. A jak koło jest pod spodem to odpinasz zapięcie koło się
    > wysuwa, turlasz je w odpowiednie miejsce zamieniasz i uszkodzone

    A teraz się zastanów co trzeba zrobić w czasie deszczu żeby to
    koło wiszące pod karoserią odpiąć, wyjąć, założyć w to miejsce
    stare i znowu zamocować ?
    Najlepiej jeszcze po ciemku w nocy. :-)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2013-08-13 12:52:49
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 12:48:17 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > A teraz się zastanów co trzeba zrobić w czasie deszczu żeby to
    > koło wiszące pod karoserią odpiąć, wyjąć, założyć w to miejsce
    > stare i znowu zamocować ?
    > Najlepiej jeszcze po ciemku w nocy. :-)

    Co za różnica, jak musisz cały bagażnik wywalić w noc na deszcz. Coś
    lepiej?

    --
    Franc

  • 30. Data: 2013-08-13 12:53:39
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > wysuwa, turlasz je w odpowiednie miejsce zamieniasz i uszkodzone wkładasz do

    O! Sprawdzić czy jest pełne koło czy dojazdówka.

    natomiast widziałem jak wygląda wymiana koła w C1. Było to w warunkach
    labolatoryjnych czyli w salonie.
    Szybciej było wypakować bagażnik i zapakować go ponownie niż włożyć to koło od
    spodu.
    Szybciej było by już wezwać serwis czy assistance. Po dwudziestu minutach walki
    stwierdziłem, że muszę już iść
    i zostawiłem sprzedawcę i klientkę by dalej walczyli z problemem koła.

    J.