    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wzmacnianie sygnału GSM
    Date: Sun, 21 Nov 2021 13:29:29 +0000

    On 21.11.2021 13:03, Astralny Rębajło wrote:

    > Tak myślałem.Cała zabawa przypomina czary/zaklęcia.
    >

    > ATK-20 - kierunkowa antena 16,5dBi
    > DW3A - antena dookólna 3dBi
    >
    > Wychodzi jakieś 150 zł za dwie anteny.
    > Na internetach piszą o jakim samsungu S2 i zadaje się S3, podobno z tych
    najnowszych
    > mają on wy/we antenowe. I ja bym poszedł tą drogą.
    > Pułapki? Możesz się wyłożyć na typach gniazd. Poza tym te gniazda nie są
    > do częstego wpinania/wypinania.

    to nie wchodzi w grę. do obsługi są min. 3 telefony i nikt się nie
    będzie bawił w przekładanie karty do starocia którego nie można wziąć ze
    sobą (bo aplikacje będą się uruchamiać 10x dłużej niż na obecnym)

    > Powinno działać bezpośrednio. Dziwne.

    chyba mocno zredukowali moc - wszyscy w rejonie od pół roku mają problem
    z zasięgiem. Dodatkowo konstrukcja budynków (metalowa rama) nie pomaga
    (ale pół roku temu i ponad sygnał był ok, teraz rozmawiać bardzo ciężko.
    WiFi calling też raz działa, a raz się przełącza na sieć komórkową i nie
    da się tego okiełznać)
    Repeater można zamówić z darmowym zwrotem, więc można zaryzykować.

    Lukasz