  • 1. Data: 2014-03-10 16:05:27
    Temat: Yamaha xj6 czy Honda HORNET
    Od: pawulon92 <pawulon92@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam,
    Mam zamiar soku kupić w tym roku nowy motocykl tylko zastanawiam się
    jeszcze jaki. Mam do wydania prawie 15 tys i znalazłem takie
    http://lukamoto.otomoto.pl/yamaha-xj-xj6-2009-7500km
    -super-stan-M3892022.html
    http://lukamoto.otomoto.pl/honda-cb-cb-600-hornet-la
    dna-M3939592.html
    i prosił bym o radę

  • 2. Data: 2014-03-10 18:34:01
    Temat: Re: Yamaha xj6 czy Honda HORNET
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-10 16:05, pawulon92 pisze:
> [...]
    > Mam zamiar soku kupić w tym roku nowy motocykl tylko zastanawiam się
    > jeszcze jaki. Mam do wydania prawie 15 tys i znalazłem takie

    Służę radą: nie kupuj motocykla bez owiewek.

    --
    MN

  • 3. Data: 2014-03-12 18:40:21
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:531df788$0$2376$65785112@news.neostrada.pl...
    -super-stan-M3892022.html

    dna-M3939592.html

    > Służę radą: nie kupuj motocykla bez owiewek.

    Świetna rada, Wuju, pycha!

    Ale nie rozumiem czy masz na myśli szitfajtery zrobione z podzwonowych
    ścigów czy nakedy?
    Bo jak nakedy, to trafiłeś jak kulą w płot. IMHO współczynnik
    prędkość/frajda wypada zdecydowanie na korzyść motocykli bez owiewek.

    Wracając do tematu: z tych dwóch białych motocykli brałbym Hondę. Ma
    ładniejszy wahacz, upside-downy i złocone zaciski hamulcowe. Nawet
    blok silnika ma ładniejszy.

    Z kolei z zielonych, choć czerwony, wolałbym ten:
    http://allegro.pl/kawasaki-er-6n-2012-nie-hornet-fz6
    -bandit-i4032035776.html

    Podobna cena, silnik twin, ładny i z przyzerowym przebiegiem.

    Cieszęsiężemogłempomóc.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 4. Data: 2014-03-12 20:51:03
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał :

    > Z kolei z zielonych, choć czerwony, wolałbym ten:
    > http://allegro.pl/kawasaki-er-6n-2012-nie-hornet-fz6
    -bandit-i4032035776.html

    > Podobna cena, silnik twin, ładny i z przyzerowym przebiegiem.

    Rzędowy twin to jest pomyłka w historii motoryzacji.

    --
    ARQ
    transalp

  • 5. Data: 2014-03-13 10:21:43
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    "ARO" <a...@p...pl> wrote:

    -bandit-i4032035776.html

    > Rzędowy twin to jest pomyłka w historii motoryzacji.

    Chyba ze z wałem korbowym 270

    --
    NC700XD

  • 6. Data: 2014-03-13 14:43:24
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 10-03-2014 16:05, pawulon92 pisze:
    > Mam zamiar soku kupić w tym roku

    No i proszę, jak dzięki sikaczowi poezja trafia pod strzechy precla.
    a swoją drogą nick autora jak najbardziej na miejscu! Normalnie
    wszystkie mięśnie wiotczeją od czytania ;)

    --
    pozdro
    tadzik

  • 7. Data: 2014-03-14 21:41:12
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "ARO" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    -bandit-i4032035776.html

    > Rzędowy twin to jest pomyłka w historii motoryzacji.

    A słyszałeś o TRX 850?

    Zresztą, widzę, że Glub już mnie troszkę ubiegł w temacie.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 8. Data: 2014-03-15 19:42:33
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 12.03.2014 20:51, ARO pisze:

    -bandit-i4032035776.html

    > Rzędowy twin to jest pomyłka w historii motoryzacji.

    Co w nim złego? Jeden + widać od razu: nie jest rzędową czwórką.

    --
    pzdr

  • 9. Data: 2014-03-15 20:45:53
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    twardziejszy napisał(a):

    > Co w nim złego? Jeden + widać od razu: nie jest rzędową czwórką.

    Ani singlem...

  • 10. Data: 2014-03-15 21:38:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-15 19:42, twardziejszy pisze:

    > Co w nim złego? Jeden + widać od razu: nie jest rzędową czwórką.

    A ta rzędowa czwórka to w czym gorsza od dwójki?

    --
    MN