  • 1. Data: 2019-06-29 13:59:29
    Temat: Re: Z pamiętnika numerycznego przenosiciela...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Jun 2019 00:32:36 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > Poszedłem do Play w Białej i zapytałem o Fakt...
    > - Nie ma Faktycznych kart, ale może coś innego?.
    > - Chcę przenieść nr do Faktu.
    > - Dlaczego do Faktu?
    > - Chcę otrzymać 200 złotych i 20 GB.
    > - Niestety nie ma kart...
    >
    > Odwiedziłem w ciągu ~150 minut 4 galerie...
    > Docelowo miałem zajechać do Carrefoura, ale
    > że dawno nie jeździłem, więc... ;)
    > (BTW -- w Auchan ON staniał o 1 grosz
    > od czasu mej ostatniej tam bytności)

    Dzisiaj, wczoraj ?

    U mnie dzis taka pogoda, ze nie warto chodzic miedzy galeriami.
    A jezdzenie samochodem kosztuje :-)

    > Carrefour w piątki daje 10% za zakupy od 80 pln do 300pln

    A, w piatek to u mnie bylo znosnie :-)

    Ale ... czy ceny tam nie sa 10% wyzsze ? :-)

    > BTW -- nadal są tam kurtki puchowe po niespełna 5 pln,

    Kup, to naprawde zarobisz.

    Albo kup wszystkie - sprzedasz w listopadzie na allegro :-)

    > Teraz moje retoryczne pytanie do świata:
    > - Po co mnie w Białej zapytano o cel przeniesienia,
    > skoro nie zaproponowano mi przeniesienia do Play,
    > zamiast do Fakt?

    Czyzby po odpowiedzi juz wiedzieli, ze nie warto proponowac ?

    Np dzwonia z Mille i proponuja lokate.
    Wysoko oprocentowana, 2%.

    Tymczasem na koncie oszczednosciowym w Mille jest 2.7%.

    J.

  • 2. Data: 2019-07-02 01:44:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1r5k78bi5g325$....@4...net

    > Dzisiaj, wczoraj ?

    Nie wiem, kiedy staniał.

    > A, w piatek to u mnie bylo znosnie :-)

    > Ale ... czy ceny tam nie sa 10% wyzsze ? :-)

    Carrefour ma raczej niskie ceny; nie zauważyłem piątkowej zwyżki.

    > Kup, to naprawde zarobisz.

    Kupiłem dwie -- tyle potrzebuję.

    > Albo kup wszystkie - sprzedasz w listopadzie na allegro :-)

    Niezła myśl. IMO kurtki takie są dobre także latem -- nocą
    temperatura potrafi spaść poniżej 15°C...

    > Czyzby po odpowiedzi juz wiedzieli, ze nie warto proponowac ?

    > Np dzwonia z Mille i proponuja lokate.
    > Wysoko oprocentowana, 2%.

    > Tymczasem na koncie oszczednosciowym w Mille jest 2.7%.

    Skoro zależało mi na 20 GB i 200 pln na 60 dni w Fakcie, zapewne
    zależałoby mi także na 20 GB i 200 pln na 60 dni w Play.

    BTW -- zużywam ~1.1% plnów i ~10% GB... Szkoda mi płacić ~40 w A2Mobile...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-07-02 08:05:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jul 2019 01:44:48 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "J.F." 1r5k78bi5g325$....@4...net

    > Nie wiem, kiedy staniał.

    Nie o paliwo pytalem, tylko kiedy odwiedzales
    A raczej jaka byla wtedy temperatura :-)

    > Carrefour ma raczej niskie ceny; nie zauważyłem piątkowej zwyżki.

    Mnie sie wydaje ze ma wyzsze niz Kaufland.

    > Kupiłem dwie -- tyle potrzebuję.

    > Niezła myśl. IMO kurtki takie są dobre także latem -- nocą
    > temperatura potrafi spaść poniżej 15°C...

    Raczej napisz "puchowa kurtka odizoluje cie tez od gorąca" :-)

    No fakt ...

    J.

  • 4. Data: 2019-07-02 12:42:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > Nie o paliwo pytalem, tylko kiedy odwiedzales
    > A raczej jaka byla wtedy temperatura :-)

    W piątek.

    > Mnie sie wydaje ze ma wyzsze niz Kaufland.

    Być może kupujemy inne produkty.

    > Raczej napisz "puchowa kurtka odizoluje cie tez od gorąca" :-)

    Odizoluje, ale wg mnie poniżej 15°C to zimno, nie gorąco.

    > No fakt ...

    [no fakt -- yes play?]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2019-07-02 15:03:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >"J.F." 1...@4...net
    >W piątek.

    U mnie w piatek byla znosna temperatura.
    Ale od tygodni mamy taka, że lepiej nie chodzic po galeriach.

    Tzn w galerii pewnie fajnie, chlodno, ale trzeba jakos dojsc ... no,
    mozna dojechac autem z klimą :-)

    >Odizoluje, ale wg mnie poniżej 15°C to zimno, nie gorąco.

    Kogo Ty dzis namowisz na ochrone przed 15 st C.
    Ja sie musze chronic przed 35 C :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-07-02 18:24:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d1b5695$0$528$6...@n...neostrada.pl

    > U mnie w piatek byla znosna temperatura.
    > Ale od tygodni mamy taka, że lepiej nie chodzic po galeriach.

    W galeriach jest klimatyzacja.

    > Tzn w galerii pewnie fajnie, chlodno, ale trzeba
    > jakos dojsc ... no, mozna dojechac autem z klimą :-)

    Mnie odpowiadają upały. :) [w Birmie -- to dopiero było...]

    > Kogo Ty dzis namowisz na ochrone przed 15 st C.
    > Ja sie musze chronic przed 35 C :-)

    W Białymstoku ma być 11°C nocą...

    -=-

    Bonus nie uruchomił się na przeniesionym numerze.
    Zleciłem przeniesienie w piątek, nr przeniósł się
    wczoraj, dziś wysłałem SMS oceniający przenoszenie...
    Najwyraźniej dałem ocenę (6) za szybko. :)

    Wysłałem info do Kontaktu -- czekam na odp...
    (może wysłali SMSem, ale nie mam pod ręką telefonu z tym nrem)

    Na wszelki wypadek wysłałem też info z obecnego Regulaminu,
    mówiące o tym, że Bonus przyznawany jest na numer telefonu.
    (nie na Pesel czy nazwisko)

    https://www.faktmobile.pl/download/regulaminy_biezac
    e/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-Przenies-numer-do-FAK
    T-MOBILE-15.02.2019.pdf

    V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    2. Z Oferty Promocyjnej można skorzystać tylko raz dla danego numeru telefonu.
    3. Użytkownik może skorzystać z Oferty Promocyjnej w ciągu 30 dni od wykonania

    Gdzieś nawet znalazłem info ostrzejsze -- jakieś takie: >>jeden raz na każdy numer
    telefonu<<.

    -=-

    Na Śląsku [nie wiem, czy Górnym, czy Dolnym] ponoć straszna pogoda...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-07-03 00:52:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d1b8540$0$17365$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > Gdzieś nawet znalazłem info ostrzejsze -- jakieś takie: >>jeden raz na każdy numer

    IMO można przenieść 6 numerów naraz i aktywować je kolejno co 2 miesiące,
    by mieć spokój na rok, ale jak w praktyce to wygląda? -- nie wiem. Dizel
    zapewne wie.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-07-03 16:40:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > Wysłałem info do Kontaktu -- czekam na odp...
    > (może wysłali SMSem, ale nie mam pod ręką telefonu z tym nrem)

    [0. Uruchomili, ale Ziemia tak mocno przyspieszyła, że jest już jesień?
    1. Niby już uruchomili, ale dopiero jesienią?
    2. Uruchomili, ale za oknem zimno?]

    Bonus wystartował...
    W Białymstoku zimno...
    Jutro od 10 rano do 19 ma być od 17°C do 18°C a nocą
    ma spaść do 11°C -- wszystko przez ocieplenie klimatu...

    > -=-

    > Na Śląsku [nie wiem, czy Górnym, czy Dolnym] ponoć straszna pogoda...

    Ponoć w/we Wrocławiu była nwałnica...

    --