    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 18 Apr 2018 20:47:52 -0700 (PDT)
    <pb6uhr$qbi$1@news.mixmin.net>
    <e...@g...com>
    <5ad74040$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Z serii co kupić - Peugeot.
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 18 kwietnia 2018 07:55:31 UTC-5 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    kosztow jak w felernym dizlu. Ale autentycznie chcialem jakis sensowny argument od
    Uzytkownika na to ze jednak te auta sa dobre. Rownie dobre jak moja foka :) Ale sie
    nie doczekalem. Pewnie dlatego ze mnie nie stac ;)

    > Ale ja na auto nie narzekam, służy mi bardzo dobrze. Moim, ale także i
    > Twoim problemem w Twojej Foczce zaś jest niewiedza mechanika, który nie
    > umie wykonać podstawowej, prostej czynności wymiany filtra i jest to
    > kompletnie co innego jak konieczność wymiany alternatora przez ASO za
    > prawie 5 tys. zł.

    Ale moja foka jest bezproblemowa. Mechnik tylko raz mial problem z wymiana filtra.
    Zmienilem mechaniora na innego )a w zasadzie paru innych) i juz problemu nie mam.

    Ja chcialem ogolnie od ciebie otrzymac realna zachete dla auta francuskiego.
    Jak widzisz ja se forda chwale, moze za Twoja pomoca bym sie do auta francuskiego
    przekonal. Moze jakies specyficzne warunki czy zastosowanie by sprawilo ze nie bylbym
    juz uprzedzony.

    A tak, tylko dostalem info ze auta fajne ale trzeba docenic. A za co to juz nie
    bardzo wiem bo komfort czy ficzery mozna znalezc tez u innych...