    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Za ciepło, za duży COP i wymiennik nie wyrabia
    Date: Tue, 7 Jul 2020 14:50:53 +0200

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    W dniu wtorek, 7 lipca 2020 14:13:06 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Pompa już jest za PC i przed baniakiem i nie będę tego zmieniał.

    Czyli dobrze.

    >Miejsca znaczy. Zresztą ta pompa ma 100W a PC napiernicza ponad 10kW,
    >więc to są jakieś pierdoły i można olać.

    Mozna olac, ale jak sie okaze, ze PC napiernicza srednio 2kW, bo nie
    chodzi bez przerwy, a pompe chcesz zmienic na mocniejsza, 200W, to juz
    jest 10% :-)

    No dobra, pompa obiegowa nie musi chodzic caly czas, tylko razem z PC,
    to jednak odnosimy do 10kW :-)

    >Przeszkadza gdy się robi większa od 5 czy 6 stopni. Jak jest
    >mniejsza to im nie przeszkadza.

    Wydaje mi sie, ze nie powinno to byc az tak istotne ... ale moze
    faktycznie trzeba powiekszyc przeplyw.

    J.