  • 11. Data: 2017-04-21 18:25:11
    Temat: Re: Za co diagnosta może "nie podbić" przeglądu?
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-04-21 o 10:53, miumiu pisze:

    > Ja kiedyś zapomnialem zakrecic koreczek wlewu oleju po tym jak trochę
    > dolalem. Na 50km wyplulo mi ze 2 litry. Wszystko pod maska zbryzgane olejem.

    heh... też kiedyś zrobiłem tę sztuczkę :)

    > Na przegladzie gdy gosciu pytal czemu jest taki zaolejony od spodu to po
    > prostu mu powiedzialem co sie stalo :) Niemniej mozna na myjni karcherem
    > umyc od spodu zeby nie prowokowac pytan ;)

    Jak od spodu? Bez podnośnika i kanału?

  • 12. Data: 2017-04-21 18:26:14
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-04-21 o 15:39, PiteR pisze:

    > Toć ba.

    ha! Człowiek uczy się całe życie... więc chyba dobrze, że kumpel się
    dogadał :)

  • 13. Data: 2017-04-21 18:46:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-04-2017 o 18:23, PlaMa pisze:

    > Gdybyś nie wyciął fragmentu mojej wypowiedzi to miałbyś czarno na białym
    > czy świni czy nie.

    Miałbym co najwyżej nic nie wartą czyjąś opinię.
    Jak olej leci - to świni, albo chociaż potencjalnie może świnić.
    I to wystarczy, żeby przeglądu nie dostać - i bardzo dobrze.
    Złomami jeździć się nie powinno.

    Szkoda tylko, że nikt albo prawie nikt z diagnostów tak nie robi, albo
    za łapówkę odstępuje od takich decyzji.
    Mam nadzieję, że kiedyś się za nich ktoś jednak weźmie.

  • 14. Data: 2017-04-21 19:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > heh... też kiedyś zrobiłem tę sztuczkę :)

    Silnik 2.0 ducato - nic nie wyleciało przez 300km.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 15. Data: 2017-04-21 21:19:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Podobno nie, ale jak "mokry od oleju" to kapanie prawdopodobne.
    > A to zagraza srodowisku ("jedna kropla oleju bla bla bla") i innym na
    > drodze - jak na te droge wiecej nakapie :-)

    Na którejś autostradzie ponoć ostatnio karambol przez olej na jezdni.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2017-04-21 21:47:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >Na którejś autostradzie ponoć ostatnio karambol przez olej na jezdni.

    Ale to nie przez kropelke co minute.

    Chociaz ... a jakby przez nia motocykl przejechal ?

    J.

  • 17. Data: 2017-04-24 08:17:06
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    wiadomości news:XnsA75EBD61A6B9Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

    > Silnik 2.0 ducato - nic nie wyleciało przez 300km.

    Wszystko zalezy jak sa ustawione krzywki pod oslona zworow. U mnie akurat
    tak, ze musialo pluc przez otwor :)

    A jak umyc? No trzeba sie schylic, i pryskac z przodu i z bokow od dolu.
    Troche gimnasytki, ale calkiem ladnie sie myje, jednak na niektorych
    myjniach z karcherem jest zakaz mycia silnika :)