  • 21. Data: 2015-08-08 09:15:54
    Temat: Re: Zakup telewizora ( budżet ok. 1000zł )
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    W dniu 2015-08-08 o 08:31, Krzysztof Rudnik pisze:

    > Ta dodatkowa gwarancja to ciekawa sprawa. Czy jeśli się
    > ją wykupi to otrzyma się inny egzemplarz, z inaczej
    > ustawionym postarzaniem?
    I takie produkty właśnie się kupuje, jeśli producent proponuje
    przedłużenie gwarancji na dany produkt!
    Kłania się MTBF.
    Bierze się ze _zwykłą_ gwarancją, bo propozycja przedłużenia gwarancji
    oznacza, że MTBF jest skłonny przetrzymać okres tejże - przedłużonej
    gwarancji.

  • 22. Data: 2015-08-09 14:20:25
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-08 o 00:00, yabba pisze:
    > Użytkownik "TOMASZEK" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Częściowo miał rację.

    A gdzie nie miał racji?

    > Dlaczego odradzał Full HD? Może zalegaja im HD Ready i muszą je wypchnąć?

    Telewizorów Full HD na sklepie było mało, a HD Ready było full ;) Więc
    zapewne masz rację.
    Dlaczego odradzał: ano dlatego, że podobno nie ma różnicy w obrazie. Ja
    jednak różnicę widziałem ;) Stał nadal na swoim stanowisku jak
    powiedziałem, że będę odtwarzał filmy w Full HD z chociażby pendrive'a ;))

    > Dodatkowa gwarancja - chyba sprzedawcy mają od tego prowizję.

    Też tak myślę.

    > Dlaczego odradzał kontakt z serwisem LG?

    Duża liczba gwarancji rozpatrywana na niekorzyść klienta.

    --
    Tomaszek
    #lubię to: enklawa.net

  • 23. Data: 2015-08-09 14:23:25
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-08 o 09:15, sat_diver pisze:

    > Kłania się MTBF.
    > Bierze się ze _zwykłą_ gwarancją, bo propozycja przedłużenia gwarancji
    > oznacza, że MTBF jest skłonny przetrzymać okres tejże - przedłużonej
    > gwarancji.

    Dopłata do gwarancji rozszerzonej to 200zł.
    Jaki ewentualny koszt naprawy takiego kondensatora w serwisie
    nieautoryzowanym?

  • 24. Data: 2015-08-10 10:25:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-09 o 14:20, TOMASZEK pisze:

    > A gdzie nie miał racji?

    > Telewizorów Full HD na sklepie było mało, a HD Ready było full ;) Więc
    > zapewne masz rację.

    Teraz nikt nie robi TV HD Ready, to są leżaki magazynowe.

> [...]
    > jednak różnicę widziałem ;) Stał nadal na swoim stanowisku jak
    > powiedziałem, że będę odtwarzał filmy w Full HD z chociażby pendrive'a ;))

    Ma z tego premie wiec doradza :)

    > Duża liczba gwarancji rozpatrywana na niekorzyść klienta.

    Bzdura ...

    Po prostu Samsung daje lepsze premie od sprzedaży ich produktów.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2015-08-10 10:27:17
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-09 o 14:23, TOMASZEK pisze:

    > Dopłata do gwarancji rozszerzonej to 200zł.

    Warto zobaczyć warunki bo może się okazać że gwarancja obejmuje też
    zniszczenie matrycy jak np, TV spadnie albo dzieciak zajebie padem po
    przegranej grze w FIFE :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 26. Data: 2015-08-11 13:29:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "TOMASZEK" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie nie miał racji?

    Postarzanie produktu, to nie psucie w fabryce 1 na 10 wyrobów, ale oszczędne
    zaprojektowanie urządzenia. Tak aby działało prze okres gwarancji +1
    miesiąc. Przykładowe kondensatory montuje się tańsze o niewystarczających
    parametrach, które się nagrzewają i uszkadzają. Zapewne zbadano, że 99,99%
    uszkodzeń nastąpi już po okresie gwarancji.
    Ale nie dziw się temu, większość klientów woli kupic towar tani, a nie dobry
    jakościowo.

    > Telewizorów Full HD na sklepie było mało, a HD Ready było full ;) Więc
    > zapewne masz rację.

    Czy nie cofnąłes się przypadkiem w czasie będąc w tym sklepie? Od 2 lat nie
    widziałem oferty na HD Ready poza akcjami czyszczenia magazynów. Teraz jest
    nawet pełno telewizorów 4K.
    Ewidentnie sprzedawcy mieli nakazane wypchąć niechodliwy towar.

    > Dlaczego odradzał: ano dlatego, że podobno nie ma różnicy w obrazie. Ja
    > jednak różnicę widziałem ;) Stał nadal na swoim stanowisku jak
    > powiedziałem, że będę odtwarzał filmy w Full HD z chociażby pendrive'a ;))

    Masz rację. Teraz większość materiałów jest Full HD i HDReady będzie je
    przeskalowywał, co może niezbyt ładnie wyglądać. Albo nawet odmówi
    współpracy z takim źródłem sygnału.

    > Też tak myślę.

    > Duża liczba gwarancji rozpatrywana na niekorzyść klienta.

    Z moich zakulisowych kontaktów z LG nic takiego nie wynika.

    Samsung ma najbardziej rozbudowane SMART TV i z tego co widzę u rodziny, to
    względnie często wypuszcza aktualizacje softu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 27. Data: 2015-08-11 14:58:49
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 13:29, yabba pisze:
    > Masz rację. Teraz większość materiałów jest Full HD i HDReady będzie je
    > przeskalowywał, co może niezbyt ładnie wyglądać. Albo nawet odmówi
    > współpracy z takim źródłem sygnału.

    BD masz 1080P i nie jest skalowany.
    TV masz w większości 720p lub 1080i bo po prostu przepustowość nie
    pozwala na więcej, jeśli już masz 1080p to bit rate jest dość mocno
    przycięty.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl