  • Data: 2010-01-14 13:42:53
    Temat: Re: Zakup uzywanego samochodu - warsztat
    Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam. kto ponosi oplate za ocene stanu technicznego auta w warsztacie, w
    > przypadku gdy mechanik wyda negatywna opinie, a klient zrezygnuje z
    > zakupu.
    > Kupujacy czy sprzedajacy? Jak jest przyjete?

    jak sprzedawałem kilka ostatnich swoich samochodów to zasada prosta. Jak
    mechanik znajdzie coś o czym nie powiedziałem i klient nie kupi to ja płacę
    z opinię. Jak nic nie znajdzie i klient nie kupi/ kupi to klient płaci.
    Zawsze klienci zabierali auta mimo iż raz mechanik w ASO znalazł -
    skuteczność turbo na poziomie 50 % i coś jeszcze ale klient od razu zamówił
    te cześci bo auto było na gwarancji i umówił się na wymianę :)
    pzdr
    GL