  • 11. Data: 2009-06-25 12:09:24
    Temat: Re: Zakupy z Louisa w PL sklepach...
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Thu, 25 Jun 2009 10:44:35 +0200, *Vir* napisał(a):

    > Czy to jest to samo co www.moto-akcesoria.pl?
    >
    > Dobry kontakt i ceny, ale ja na zamówiony towar czekałem 3 tygodnie.

    U mnie po 2 tygodniach czekania na realizację złożonego zamówienia
    zadzwonili z informacją, iż mam sobie poczekać następnych 5 tygodni
    (sic), ponieważ nie są w stanie zrealizować tego co zamówiłem (pomimo
    wcześniejszych zapewnień, iż problemu nie ma i za kilka dni pinlock
    będzie u mnie - specjalnie do nich dzwoniłem, żeby się upewnić).
    Jeżeli o mnie chodzi to ja mam wrażenie, iż panuje u nich bardzo duży
    bałagan organizacyjny. Fakt, iż na stronie mają duży asortyment -
    jednakże konkurencyjni cenowo to oni nie są, a do tego dochodzą kłopoty
    logistyczne/czasowe z realizacją zamówień.
    Tyle, że na bezrybiu i rak ryba.

    Sebastian S.

  • 12. Data: 2009-06-25 13:02:42
    Od: n...@s...com

    On Thu, 25 Jun 2009 12:02:21 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Ale kazdy moze sie odezwac na priv co potrzebie :)

    Ale nie kazdy chce truc dupe dla 3 eur roznicy w cenie :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-06-25 14:40:34
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > A widzisz :) A ja mam generalnie wszystko w 3 dni. A i koszta
    > mniejsze... ;)

    Znaczy się... następnym razem zamówić u Ciebie... i dasz towar...
    pomacać... ;) To ja z przyjemnością... ;)
    P.S. Co do różnych opinii, to jeszcze się taki nie narodził, co by
    wszystkim dogodził... ;) W moim przypadku wyszło wszystko git i tym
    optymistycznym akcentem.... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 14. Data: 2009-06-28 08:43:55
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Kuczu pisze:
    > A widzisz :) A ja mam generalnie wszystko w 3 dni. A i koszta
    > mniejsze... ;)
    Skoro osoba prywatna twierdzi, że w większości przypadków jest w stanie
    załatwić towar w Berlina w 3 dni, zaś wyspeecjalizowana firma potrzebuje
    standardowo 3 tygodni to trudno bezkrytycznie ją chwalić. Wydaje się, że
    ich obrót z Louisem nie jest zbyt duży. Jako okres czasu czeka się na
    załatwienie ewentualnych reklamacji jakościowych?

    --
    AL F650 & LC4

  • 15. Data: 2009-06-28 12:14:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Andrzej Luczak pisze:

    > Skoro osoba prywatna twierdzi, że w większości przypadków jest w stanie
    > załatwić towar w Berlina w 3 dni,

    A kto pisal ze z Berlina ?

    > zaś wyspeecjalizowana firma potrzebuje
    > standardowo 3 tygodni to trudno bezkrytycznie ją chwalić. Wydaje się, że
    > ich obrót z Louisem nie jest zbyt duży.

    Znajac zycie to zbieraja zamowienia i dopiero gdy jego warttosc
    przekroczy pewna kwote to zamawiaja bo wtedy maja wysylke do PL za free.
    A ze paczka do Polski idzie tydzien to uzbieraja sie 3 tygodnie :)

    Gdyby zas mieli normalna porzadna umowe z Louisem to by oferowali towar
    po cenach katalogowym bo by ich bylo na to stac. By zarabiali na roznicy
    miedzy cena dealerska a katalogowa. A tak jak oni to kazdy chlopek
    roztropek moze sobie sciagac ze strony louis.de

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2009-06-28 20:21:35
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Znajac zycie to zbieraja zamowienia i dopiero gdy jego warttosc
    > przekroczy pewna kwote to zamawiaja bo wtedy maja wysylke do PL za free.
    > A ze paczka do Polski idzie tydzien to uzbieraja sie 3 tygodnie :)

    Zapewne tak jest i jak dla mnie, to zupełna norma. ;)

    > A tak jak oni to kazdy chlopek roztropek moze sobie sciagac ze strony louis.de

    Tyle tylko, że jak zamawiasz z Louisa.de do PL, to masz najdroższą opcję
    wysyłki (mają podział na strefy), więc jeśli zamawiasz drobnicę, to
    koszty przesyłki potrafią nieźle podrożyć zamówienie. Mi się nie
    śpieszyło, więc wolałem zamówić w M-A, poczekać, pomacać, powybrzydzać i
    kupić co chciałem bez extra kosztów. ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT