  • 11. Data: 2015-08-05 14:30:00
    Temat: Re: Zamaist wojen na OS-y...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-05 o 14:23, Pszemol pisze:

    > Spróbuj nawigacji w iPhone5C. Zauważysz jego przewagę nad resztą :-)

    Jak naprawią to nie omieszkam. Trochę mały ekran :-)
    Na co konkretnie zwrócić uwagę?
    Mapy Nokii (Here) sobie chwalę. (wada brak punktów pośrednich)
    Podaje aktualną dozwoloną prędkość (teoretycznie)

    Yanosik oczywiście też musi być odpalony.

  • 12. Data: 2015-08-05 14:35:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Jak naprawią to nie omieszkam. Trochę mały ekran :-)
    > Na co konkretnie zwrócić uwagę?

    No a o czym mówiliśmy?
    O bilansie energetycznym: ładowanie - nawigacja.
    Na to zwróć uwagę...

  • 13. Data: 2015-08-05 14:36:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > O to chodzi:
    > http://z6mag.com/wp-content/uploads/2012/12/apple-fi
    xes-maps.jpg

    > :)

    Aleś odgrzał kotleta z 2012 roku...

  • 14. Data: 2015-08-05 21:21:46
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 05 Aug 2015 10:44:23 +0200, Dziki Facet napisał(a):

    > BB Z10 nie ma tych problemów ;) Nie wiem jak inne modele, bo nie
    > testowałem.

    Jaką masz na niego nawigację? Here, Google Maps, Automapę? Bo mapy BB w OS
    10.3 to można użyć najwyżej do sprawdzenia swojego położenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 15. Data: 2015-08-06 00:00:22
    Od: bb <1...@2...is.invalid>

    Majka wrote:
    > Upatrzyłam sobie telefon. Dla mnie bajka,...

    zerwala sie z marsa, tak glupich pytan od zarania internetu
    (wliczajac wiele jezykow) jeszcze nie bylo.

    od czasu jak w neoPRLu inaczej chucpolu "rzadzi" usrael, tak
    wszystkim pogwalconym przez imperializm, odbila zupelnie
    palma!

    ------- non-stop http://tinyurl.com/nn39q49 aktualne -------

  • 16. Data: 2015-08-06 07:37:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-08-05 o 14:36, Pszemol pisze:

    xes-maps.jpg

    > Aleś odgrzał kotleta z 2012 roku...

    Nie daje o sobie zapomnieć - nadal :)

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 17. Data: 2015-08-06 07:54:14
    Od: "Dziki Facet" <s...@f...u>

    W dniu .08.2015 o 21:21 P.B. <p...@w...pl> pisze:

    > Jaką masz na niego nawigację? Here, Google Maps, Automapę? Bo mapy BB w
    > OS
    > 10.3 to można użyć najwyżej do sprawdzenia swojego położenia.

    Używam NavFree, aczkolwiek można zainstalować apki z Androida i też
    śmigają (kiedyś używałem AutoMapy). Ba! Pokusiłbym się o stwierdzenie, że
    działają płynniej niż na Androidzie ;)

  • 18. Data: 2015-08-06 10:50:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.08.2015 o 07:30, z pisze:

    > Marzenia...
    >
    > Może programiści wzięli by się w garść i dopracowali swoje wynalazki. :-)
    > PO moich ostatnich "bojach" :-) mogę powiedzieć że:
    >
    > Android: masa softu wszelakiej maści, zalew reklam, niedoróbki - drobne
    > acz wku... i oczywiście lagiiiii.
    Prosze aby wygłaszając takie opinie, napisać że to "moje zdanie" a nie
    reguła. niestety ludzie chcą płacić jak naj mniej, wiec telefony
    sprzedawane przez chińczyków po 70 usd, kupiją po 150 usd i... mają
    swoje lagi.
    W większości telefonów da się zrobić roota, zablokować np, klakulatorowi
    łączność z internetem, i nie zobaczysz już reklamy. ale to wymaga
    tajemnej wiedzy...... z Youtuba. Jasne że tak się nieda ze wszystkimi
    programami, ale na litośc boską niektóre z nich kosztują pare lub
    parenaście złotych! PRzy telefonie za.... 1000zł to raczej drobnostka.
    przed zakupem telefonu, warto również sprawdzić nie ile ma rdzeni, tylko
    ile ma punktów w antutu, albo poczytać opinie użytkowników. oczywiście
    niej jest to możliwe gdy chce się miec najnowszy telefon na rynku. Jak
    ktoś chce nie lagujący telefon względnie tanio polecam samsunga i9506,
    widziałem już za 800zł.

    Podobnie z ładowarkami. na ebayu układ "step down" kosztuje 3 usd. ma
    radiator i wydajność 3A. z jednej strony lutujesz wtyk 12v z drugiej
    gniazda usb wydłubane ze śledzia obudowy PC. (albo na stałe montujesz to
    w schowku). Sprawa rozwiązana tanio i sprytnie. Można też kupić jakąś
    oryginalną ładowarkę z kablem, ale to może kosztować dużo więcej.
    niestety ładowarką której elektronika mieści się we wtyczce i kosztuje
    0.99usd nie naładujesz nawigującego telefonu.
    ToMasz

  • 19. Data: 2015-08-06 11:25:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Marzenia...
    >
    > Może programiści wzięli by się w garść i dopracowali swoje wynalazki. :-)

    Nowy, lepszy iOS :)
    http://time.com/3984627/apple-ios9-android-iphone/

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2015-08-06 20:23:05
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 06 Aug 2015 07:54:14 +0200, Dziki Facet napisał(a):

    > Używam NavFree, aczkolwiek można zainstalować apki z Androida i też
    > śmigają (kiedyś używałem AutoMapy). Ba! Pokusiłbym się o stwierdzenie, że
    > działają płynniej niż na Androidzie ;)

    A ja po krótkiej ekscytacji Q5 oddałem go żonie. Google maps działa, ale
    nie można się zalogować do konta Google. Here maps się wywala. Od biedy
    działał mi Naviexpert, ale jest od dłuższego czasu nieużywalny, a na małym
    ekraniku Q5 był bezużyteczny.
    Niestety ale urządzenia BB z OS10 mimo, że perfekcyjne jako telefon i
    terminal, w całej reszcie: gry, multimedia, aplikacje są sto lat za
    murzynami. Do tego całkowicie pozbawione wsparcia - jeszcze BBforum jakoś
    żyje, ale od producenta, czy serwisu nie można liczyć na żadną pomoc. Nawet
    nie ma do kogo napisać :/ W styczniu padła synchronizacja kalendarza
    urządzeń pracujących przez BIS z kalendarzem Google - w Polsce chyba nikomu
    nie udało się tego zgłosić: support operatorów nie wie co to BIS, a BB
    przyjmuje zgłoszenia tylko od operatorów. Po dwóch miesiącach to naprawili,
    a teraz znów padło. Do tego łącznie z synchronizacją kontaktów. Żeby było
    weselej, to nawet komunikatu błędu terminal nie dał, więc nawet nie wiem od
    kiedy terminal żył sobie własnym życiem nie zsynchronizowany z chmurą.
    A kontynuując wojnę na OS :) - fajny jest Windows Phone. W wersji 8.1
    system jest całkiem używalny. W sklepie z aplikacjami nie ma tyle w
    Androidzie, ale 90% aplikacji do codziennego użytku jest w wersji na WP. Do
    tego w system jest wbudowana świetna przeglądarka i bardzo porządny klient
    poczty.
    Ale i tak pozostaje jedna prawda: naprawdę pełny wybór aplikacji, sprzętu,
    akcesoriów jest tylko dla Androida: telefony od 200PLN do 4000PLN -
    wodoodporne, małe, duże, koreańskie, japońskie, chińskie. Każdy znajdzie
    coś dla siebie.
    Ja próbowałem z BB, mam Lumię z WP, a i tak okazało się, że aplikacja,
    które jest mi niezbędna do pracy, występuje wyłącznie w wersji na Androida
    (nie działa zainstalowana na BB OS10 - fon musi być zalogowany do konta
    Google), co dla mnie kończy temat wyboru systemu dla telefonu :/

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek