  • 1. Data: 2014-06-09 06:52:52
    Temat: Zamiana płyty głównej i Win7
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    Czołem. Czy jest szansa, że nie trzeba będzie instalować Win7, przy
    zamianie płyty głównej z Asus P5k ( Intel P35/ICH9 ) na Asus P5Q ( Intel
    P45/ICH10 ) ? Kiedyś podobna sztuczka udała mi się z Win XP i starszymi
    chipsetami Nvidii i Intela.

    --
    P.Jankisz

  • 2. Data: 2014-06-09 08:26:22
    Temat: Re: Zamiana płyty głównej i Win7
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2014 06:52, PeJot pisze:
> [...]
    > zamianie płyty głównej z Asus P5k ( Intel P35/ICH9 ) na Asus P5Q ( Intel
    > P45/ICH10 ) ? Kiedyś podobna sztuczka udała mi się z Win XP i starszymi

    Nie ta grupa.

  • 3. Data: 2014-06-09 12:19:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Jun 2014 06:52:52 +0200, PeJot napisał(a):

    > Czy jest szansa,

    A jaki problem spróbować?
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-06-09 12:22:27
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 09 Jun 2014 08:26:22 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie ta grupa.

    A niby gdzie autor ma pisać? Na winnt?
    A może tutaj ma napisać o wymianie płyty, a na winnt, zapytać, czy windows
    wstanie?

  • 5. Data: 2014-06-09 12:35:07
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-09 06:52, PeJot pisze:
> [...]
    > zamianie płyty głównej z Asus P5k ( Intel P35/ICH9 ) na Asus P5Q ( Intel
    > P45/ICH10 ) ? Kiedyś podobna sztuczka udała mi się z Win XP i starszymi

    Zawsze można nadinstalować Windows 7.

    miab

  • 6. Data: 2014-06-09 13:09:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2014 12:22, Jacek pisze:

    > A niby gdzie autor ma pisać? Na winnt?

    Tak. To kwestia sterowników/jądra windows więc tamta grupa jest właściwa.

    Ta grupa jest zasadniczo wyłącznie o sprzęcie a nie o problemach ze
    sterownikami do niego.

  • 7. Data: 2014-06-09 18:24:08
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    > A jaki problem spróbować?

    Fajnie by było, gdyby obeszło się bez stawiania systemu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2014-06-09 20:43:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > zamianie płyty głównej z Asus P5k ( Intel P35/ICH9 ) na Asus P5Q (
    > Intel P45/ICH10 ) ? Kiedyś podobna sztuczka udała mi się z Win XP i

    Intel P35 na H55 bez problemów

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2014-06-09 21:15:17
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2014-06-09 20:43, Irokez pisze:

    > Intel P35 na H55 bez problemów

    A stare sterowniki były odinstalowane, a jeśli tak to które ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2014-06-09 21:24:24
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-06-09 21:15, PeJot pisze:

    > A stare sterowniki były odinstalowane, a jeśli tak to które

    Muzyka, Lan bo inne i nie pamiętam czy chipset ruszałem.
    Wstało, samo sobie poznajdywało wszystko, potem tylko uaktualniłem
    chipset, muzykę, lan.
    W sumie dużo sprawniej niż podobne podmianki na WinXP.

    --
    Irokez