  • 1. Data: 2010-09-29 08:46:10
    Temat: Zamiennik akumulatora do 40d
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    Cześć,

    Jaki zamiennik akumulatorka polecacie do Canona 40d? Różne znajduję, ale
    firmy mi nic nie mówia: Travor, Delta, Titan, Phottix. Z trochę droższych
    ale znanych Hama, Hahnel, GP.
    Co możecie polecić?

    pzdr,
    keimak

  • 2. Data: 2010-09-29 09:09:29
    Temat: Re: Zamiennik akumulatora do 40d
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > znajduję, ale firmy mi nic nie mówia: Travor, Delta,
    > Titan, Phottix. Z trochę droższych ale znanych Hama,

    Ja do 50D kupiłem pierwszy z brzegu na allegro (chyba
    właśnie jakiś Phottix) i działa bez zarzutu :-). I chyba
    nawet pojemność napisali w miarę uczciwie, bo pracuje dłużej
    niż oryginał...

  • 3. Data: 2010-09-29 09:34:50
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "keimak" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firmy mi nic nie mówia: Travor, Delta, Titan, Phottix. Z trochę droższych

    Kupiłem Delte do D90 i nie jestem zadowolony - samoistnie sie rozladowuje
    (tak o 1/3 po kilku dniach)

  • 4. Data: 2010-09-29 09:49:39
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    > Ja do 50D kupiłem pierwszy z brzegu na allegro (chyba właśnie jakiś
    > Phottix) i działa bez zarzutu :-). I chyba

    A dawno go kupiłeś?

  • 5. Data: 2010-09-29 11:36:21
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    keimak wrote:
    > Jaki zamiennik akumulatorka polecacie do Canona 40d?

    Kupiłem 4 szt. tego (ktoś tu kiedyś polecał):
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=3848

    Minął rok. Trzymają lepiej niż oryginalny.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 6. Data: 2010-09-29 12:37:46
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A dawno go kupiłeś?

    Ponad rok temu. Ale używam rzadziej niż oryginalnego, to
    fakt... Jednak nie zauważyłem żeby np. szybciej się
    rozładowywał leżąc w torbie, więc chyba nie jest zły ;-).

  • 7. Data: 2010-09-29 13:58:09
    Temat: Dzięki za odpowiedzi
    Od: "keimak" <k...@N...pl>

    Dzięki, już jestem w stanie cos zdecydować.

    pzdr,
    keimak

  • 8. Data: 2010-09-29 19:44:36
    Od: "Levik" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > firmy mi nic nie mówia: Travor, Delta, Titan, Phottix. Z trochę droższych

    A ja mam Hahnel'a i jest ok.

  • 9. Data: 2010-09-30 07:50:31
    Od: MackoS <s...@g...com>

    On 29 Wrz, 11:09, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Ja do 50D kupiłem pierwszy z brzegu na allegro (chyba
    > właśnie jakiś Phottix) i działa bez zarzutu :-). I chyba
    > nawet pojemność napisali w miarę uczciwie, bo pracuje dłużej
    > niż oryginał...

    1,5 roku używam Phottixa i jest ok. Nie obiega od oryginału w znaczący
    sposób.

  • 10. Data: 2010-09-30 17:54:59
    Od: <s...@a...pl>

    > Kupiłem 4 szt. tego (ktoś tu kiedyś polecał):
    > https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=3848
    >
    > Minął rok. Trzymają lepiej niż oryginalny.

    Mi 2 sztuki NB-2L tego typu padły po kilku tygodniach.