  • Data: 2017-12-11 21:34:07
    Temat: Re: Zapalarka piezo do kuchenki mgazowej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Dec 2017 17:44:20 +0100, HF5BS napisał(a):

    > Też pamiętam, właśnie, zgodnie z przysłowiem "życie zaczyna się po..."
    > zaczęło się moje życie... Nie wszystko było takie najgorsze. Była bida, ale
    > zawsze, jak się do sąsiada wpadło, poczęstował choćby herbatą.

    20 stopien zasilania byl jednak faktem, i tak w ogole prad byl, ale
    dzis po poludniu to niekoniecznie.

    > Moje osiedle wisi(ało) na linii zasilającej RAWAR, też prawie nie znam
    > większych wyłączeń, oczywiście były, ale raczej tylko z powodu awarii.

    A u mnie nie bylo tak dobrze. W domu ciemno, ale widze swiatlo w
    blokach sasiednich.

    > Mądra władza miarkuje ucisk obywateli. Jak uciśnie za mocno, obywatele
    > chwycą władzę za mordę, przypomnijmy sobie wydarzenia w Rumunii.

    Jakos nie wydaje mi sie, aby Korea Polnocna to byl przyklad mądrej
    wladzy ... no ale poczekajmy jeszcze pare lat.

    > Bo ja wiem? Oni przede wszystkim, nie lubią, nazywać ich Północą, oni są po
    > prostu Koreą i chcą być jako jeden naród.

    No ba, ktory dyktator by nie chcial.
    A wypuszczaja juz ludzi na wycieczki do tej drugiej czesci?

    > Ale też pokazują, że nie boją się solarów jako takich, nie doszukują się
    > nie-wiadomo-jakiej hamerykańsko-inperialistycznej skazy.

    No ba, jesli pomagaja obywatelom sluchac jak Najukochanszy Przywodca
    przemawia, to nie sa zle.
    Tylko wiesz - sami tego nie robia. Wiec trzeba miec znajomosci za
    granica. I uskladac mala fortune.

    No chyba, ze sie myle - sami robia, sa tanie, obywateli stac.

    > To po prostu
    > prąd, niewłaściwym obchodzeniem się, to obywatel sobie krzywdę zrobi, nie
    > władzy. Więc ta nie ma się czego obawiać. Ani Wolnej Europy, ani Głosu
    > Aneryki, ani innych takich, nie odbiorą. Żarówkę zaświecą, a więcej, jak
    > będą mieć prąd, to wysłuchają/obejrzą kolejnego Bardzo Ważnego Przemówienia
    > Ukochanego Przywódcy.

    A jak sobie przy okazji radio sprowadza ?

    > Dniem słonko, nocą jakaś niżowa piździawka, której teraz sporo... A i dniem,
    > jak się zachmura, może coś pokręci?

    > Czy chcesz zasugerować, że coś tu może być nie tak? Bo i ja mam takie
    > wrażenie niekiedy (że może być nie tak). Bo czy to finansowanie rzeczywiście
    > przydało ilości takich latarni, czy bardziej poszło w szwagrów wujka siostry
    > brata prezesa?

    Byc moze w cene byla takze wliczona 10% prowizja :-)
    Szkoda, bo wtedy sie nie dowiemy ile ten ekologiczny prad kosztuje ..

    J.