eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Data: 2018-02-19 20:07:25
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: szod <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-02-2018 o 19:56, Shrek pisze:

    > Zacytuj przepis dający pierwszeństwo pojazdowi na przejściu.

    Nie zrozumiałeś - ja nie chcę z Tobą dyskutować, bo dyskusja z Tobą nie
    ma najmniejszego sensu. Poprosiłem tylko o przepis mówiący, że pieszy ma
    bezwzględne pierwszeństwo. Promujesz to mocno, więc podaj przepis.

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że swoimi postami promujesz
    niebezpieczne zachowania na przejściach dla pieszych. Jakieś osoby mogą
    wziąć Twoje wypociny jako prawdziwe i stosować je w życiu. To Twoja
    nieświadomość czy głupota? Jak ktoś przez Twoje posty będzie uprawiał
    niebezpieczne zachowania i poniesie kalectwo lub śmierć, to nikt inny
    nie będzie za to odpowiedzialny, tylko Ty. Może nikt nie będzie potem
    chciał wyciągać konsekwencji z tego tytułu od Ciebie, ale życie potrafi
    zaskoczyć i obyś się kiedyś nie zdziwił.