  • 1. Data: 2010-10-29 09:59:18
    Temat: Zapkolajki
    Od: Zapek <z...@g...com>

    Witam.

    Zapraszam jak co roku.
    11 grudzien 2010.
    Rybnik "Piwnica" start okolo godz. 17:00.Wjazd 20 zeta.
    Kto chce spac to pamietac karimatach i spiworach.
    Zabrac rowniez muze na pendrive zebym nie musial wysluchiwac
    marudzenia
    a Wy tego co ja mam na kompie ;)
    Nie zabieramy znajomych znajomych.
    Powiadamiamy tych co trzeba.
    Jako,ze nie mam za bardzo dostepu do grupy to pytania
    z...@g...com gg 55367

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

  • 2. Data: 2010-10-29 19:51:19
    Temat: Re: Zapkolajki
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-10-29 11:59, Zapek pisze:
    > Witam.
    >
    > Zapraszam jak co roku.
    > 11 grudzien 2010.
    > Rybnik "Piwnica" start okolo godz. 17:00.Wjazd 20 zeta.

    hmm, moze w tym roku wroce do swieckiej tradycji...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 3. Data: 2010-10-30 20:15:40
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-29 11:59, Zapek pisze:

    > Zapraszam jak co roku.
    > 11 grudzien 2010.

    tiaaa... tak wlasnie sadzilem, ze to bedzie TA sobota. W koncu termin
    staly powinien byc, ale w tym roku znowu nie dane mi w tym terminie
    dojechac na Slask :( Szkoda... BAAARDZO szkoda :(((

    > Rybnik "Piwnica" start okolo godz. 17:00.Wjazd 20 zeta.
    > Jako,ze nie mam za bardzo dostepu do grupy to pytania
    > z...@g...com gg 55367

    Tak trzymaj :) Moze za rok dane mi bedzie zobaczyc dawno nie widziane
    geby ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 4. Data: 2010-11-01 22:16:19
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 10/30/10 10:15 PM, Tomek Wozniakowski pisze:

    Hej

    > Tak trzymaj :) Moze za rok dane mi bedzie zobaczyc dawno nie widziane
    > geby ;)

    Znaczy znowu mam zabrać aparat foto? ;)
    Trochę będę w tym czasie w rozjazdach ale może coś się uda
    wygospodarować, nie obiecuję jednak.

    A tak dla przypomnienia z zeszłorocznych:

    http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 5. Data: 2010-11-01 23:57:29
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 305 roku bieżącego, Kryhu zeznał(a) jak następuje:

    > A tak dla przypomnienia z zeszłorocznych:
    >
    > http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009

    rewelacyjne fotki.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 6. Data: 2010-11-02 22:24:22
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    Dnia 305 roku bieżącego, Kryhu zeznał(a) jak następuje:

    > A tak dla przypomnienia z zeszłorocznych:
    >
    > http://www.krystian.witryna.pl/zapkolajki2009

    Krystian, chyba taaak ;) ale musze dogadac szczegoly z Zapkiem...
    i Potasem ;)

  • 7. Data: 2010-11-06 17:54:51
    Od: Jarosław Zawiła <j...@p...onet.pl>

    Bo wiecie, kiedy tak se ogladalem zdjecia krychy i te mordy na nich to
    jakos zal mi sie zrobilo. Niby wielu nie pamietam imion juz, niektorym
    wlosy urosly... . Tak co roku narasta u mnie coraz wieksza tesknota.
    Bardzo chcialbym coby udalo mi sie zawitac, popatrzyc na wasze geby nim
    mnie demencja starcza dopadnie.

    --
    jarek67

  • 8. Data: 2010-11-06 18:52:00
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Jarosław Zawiła wrote:
> [...]
    > wieksza tesknota. Bardzo chcialbym coby udalo mi sie zawitac,
    > popatrzyc na wasze geby nim mnie demencja starcza dopadnie.

    Siadaj w auto i przyjeżdżaj.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 9. Data: 2010-11-07 18:47:28
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-10-29 21:51, Piotr May pisze:

    > hmm, moze w tym roku wroce do swieckiej tradycji...

    no nie. Niestety. Mam juz zaplanowane cus innego.
    moze za rok.

    Zapek ( i ci co wiedza o co chodzi) na PP40 w 2011 mozesz sie szykowac.
    Przyjedziesz ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 10. Data: 2010-11-14 16:29:48
    Od: Zapek <z...@g...com>

    On 7 Lis, 19:47, Piotr May <p...@r...pl> wrote:

    > no nie. Niestety. Mam juz zaplanowane cus innego.
    > moze za rok.
    Co rok mowie,ze to ostatni raz.
    A teraz sa okolicznosci ktore moga faktycznie to potwierdzic.

    > Zapek ( i ci co wiedza o co chodzi) na PP40 w 2011 mozesz sie szykowac.
    > Przyjedziesz ?
    Podaj date na priv to dam Ci odpowiedz.
    I uwierz,ze bardzo bym chcial...

    --