    Subject: Re: Zarysowanie ceramiki przed łamaniem
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: robot <r...@o...pl>
    Date: Fri, 11 Sep 2020 13:25:37 +0200

    W dniu 11.09.2020 o 12:31, Konrad Anikiel pisze:
> [...]
    ale trochę pożyje. W moim ulubionym sklepie z narzędziami u mnie na dzielni mają
    super cienkie tarczki z nasypem diamentowym do dremela, za równowartość paru dolarów.
    O takie tiny.pl/7jjvv
    od biedy mogę wysłać, daj znać.

    > Nie, tarczką po linijce bym nie rzeźbił. Ale tarczka może być w takim ustrojstwie
    tiny.pl/7jlfs

    Widziałem to ustrojstwo. Czego to ludzie nie wymyślą.
    Ja wymyśliłem żeby se zrobić taką małą piłę stołową napędzaną dremelem
    przez ten wężyk od dremela.
    Byłoby wygodniej.