    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Zarysowanie ceramiki przed łamaniem
    Date: Fri, 11 Sep 2020 20:14:31 +0200

    Konrad Anikiel wrote:

    > Jak tanie to wypróbuj.

    No to idą Inpostem....

    > Porowatość/ziarnistość tego al2o3 może zabić ten węglik, ale trochę pożyje.

    Trochę wystarczy. Sto rys w całym jego życiu mnie zadowoli.

    > W moim ulubionym sklepie z narzędziami u mnie na dzielni mają super cienkie tarczki
    z nasypem diamentowym do dremela, za równowartość paru dolarów. O takie tiny.pl/7jjvv
    > Firma ?? TOOL, nie wiem czy sprzedają w Europie. Jak jesteś potrzeboszczak to od
    biedy mogę wysłać, daj znać.

    Wygląda rewelacyjnie. Bardzo dziękuję za propozycję, ale nie chcę bez
    rzeczywistej konieczności nadużywać Twojej uprzejmości. Zacznijmy od
    tego węglika spiekanego, może wystarczy.

    Ale zasiałeś w mej duszy pragnienie, bo azotek glinu też mam do pocięcia...

    Pozdrawiam, Piotr