  • 21. Data: 2009-09-23 11:45:17
    Temat: Re: Zasięg wiązki TVP SAT
    Od: "Jan Kowalski" <c...@W...gazeta.pl>

    Adam Dybkowski <a...@4...pl> napisał(a):

    > Obyś się nie zdziwił gdy podłączysz dekoder do Internetu a on się ładnie
    > zaloguje na stronie operatora (np. nbox ma taką możliwość, przez
    > Ethernet). A po adresie IP wszystkich da się ścignąć.

    Zasadniczo masz racje. Dziwi mnie tylko, że nikt nie sprawdził jeszcze z kim i
    po co gada nbox. Nie da się ukryć, że ta zabawka ma rozliczne możliwości
    szpiegowania użytkownika, w szczególności może zbierać info o oglądalności
    programów.

  • 22. Data: 2009-09-23 11:46:49
    Od: "Jan Kowalski" <c...@W...gazeta.pl>

    DJ <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Teleekran rodem z Orwella?

    Dokładnie. Jeśli sprzęt ma w sobie Linuxa lub inny system umożliwiający zdalny
    dostęp można w odbiorniku instalować dowolny soft szpiegujący użytkownika.

  • 23. Data: 2009-09-23 11:54:56
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-09-23 13:46:49 +0200, "Jan Kowalski" <c...@W...gazeta.pl> said:

    > Dokładnie. Jeśli sprzęt ma w sobie Linuxa lub inny system umożliwiający zdalny
    > dostęp można w odbiorniku instalować dowolny soft szpiegujący użytkownika.

    A użyszkodnicy zamiast postrzegać to jako "security flaw", postrzegają
    jako "superduperhiper must have". Za kilka/naście lat każde dziecko
    będzie uważało że to normalne, nic w tym złego że ktoś go kontroluje, i
    że tak ma być.

    --
    DJ

  • 24. Data: 2009-09-24 22:52:20
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witam ponownie.

    On Mon, 21 Sep 2009, Jan Kowalski wrote:
    | A proszków na debilizm nie chcesz? Nawet jeśli istnieje taki zakaz nikt go nie
    | przestrzega. Nie ma żadnej możliwości sprawdzenia gdzie jest odbiornik. Póki
    | co po domach nie chodzi inspekcja z Cyfry czy Polsatu.

    Łóps.
    Co odzywka, to skucha.

    Juz pierwsze odbiorniki SKY (wlasnie NDS) mialy obowiazkowe
    podlaczenie telefoniczne, celem uaktualniania karty.

    Aktywacja karty byla mozliwa tylko przez telefon z Anglii.

    Szereg uslug "Film na Zyczenie", aktywowalo dekoder
    linia telefoniczna.

    Pzdr.J.P.

  • 25. Data: 2009-10-09 20:12:07
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 19 Sep 2009 09:53:39 +0200, PP napisał:
    > Witam
    > Mam pytanie do kolegów z zagranicy, jaki jest praktyczny zasięg
    > satelitarnego pakietu TVP, interesuje mnie Erfurt i okolice.
    > Chciałem coś tam postawić i nie wiem do jakiej anteny muszę się przymierzyć.

    Już zakodowali, Nowa ekipa u steru.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB