eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZasilacz prostownik do podtrzymywania napięcia akumulatora sam. › Re: Zasilacz prostownik do podtrzymywania napi?cia akumulatora sam.
  • Data: 2011-01-18 03:07:58
    Temat: Re: Zasilacz prostownik do podtrzymywania napi?cia akumulatora sam.
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie?mia?o zasugeruje ostatni prostownik z Lidla:
    > http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=284579
    565&Main=284579525
    > Ma wszystkie funkcje o które pytasz (w szczególno?ci d?ugotrwa?e
    > pod??czenie). Zakupi?em i jestem zadowolony.

    Ten prostownik faktycznie jest bardzo dobry, tylko prostownik DEFA
    nadaje się do montażu wewnątrz auta i do ładowania wymaga jedynie
    podłączenia zasilania a ten z Lidla trzeba w celu ładowania nieco
    poklikać a na dodatek chwilowa przerwa w zasilaniu wyłącza ładowanie,
    nawet podtrzymującego nie daje z automatu.