  • 141. Data: 2014-05-19 15:40:42
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-19 12:44, Użytkownik J.F napisał:

> [...]

    U mojego widzę z jakiej beczki nalewa.
    No ale jak ktoś ma kaprys że musi być z butelki to niech przepłaca.

    > Moj ma drogo nawet ten z beczki.

    Zmień na innego.

    Pozdrawiam

  • 142. Data: 2014-05-19 19:15:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

> [...]
    > Stwierdzono że silnik wyposażony w turbinkę legitymuje się gorszymi
    > osiągami, większą emisją spalin oraz większym zużyciem paliwa czego
    > przyczyną było powstawanie filmu paliwowego na ściankach kolektora
    > dolotowego, spowodowane przez turbinkę która zamiast rozbijać
    > kropelki paliwa, rozpryskiwała je na ściankach."
    >
    > Akurat widziałem wynik tych testów i był zdecydowanie inny.
    > Niewykluczone że to zdanie odnosi się do innych przeprowadzonych
    > na maszynie z jakimiś przebiegiem, ale wypadało by taką
    > informację zamieścić a nie udawać że to było jedyne badanie.

    Potrafisz udowodnić że to nieprawda? Czy tylko tak Ci się to wydaje?
    Jeśli potrafisz, a najlepiej masz dostęp do źródeł, to popraw wikipedię!

  • 143. Data: 2014-05-19 19:17:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > W niektorych jest "variable turbine geometrie".
    > Ale nawet tam gdzie nie ma, jest jakis dziwny skok momentu przy ~2000.
    >
    > I np mam dwa mondeo, rozne lata, ale silnik niby taki sam - jeden na
    > wolnych obrotach "wcale nie ciagnie".
    > I tak sie zastanawiam - turbina sie zacina/wolno kreci bo ma duze opory,
    > czy przeplywomierz, czy co ...

    Ja nie wnikam co jest powodem tego zachowania się silnika ale
    z całą pewnością to jest wyczuwalne gdy się uważnie naciska
    pedał gazu w warunkach obserwowanej prędkości - jest wyraźny kop
    którego nie ma nawet w dużych, mocnych silnikach wolnossących.

  • 144. Data: 2014-05-19 19:18:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > U mojego widzę z jakiej beczki nalewa.

    Ale nie wiesz co do starej beczki nalał gdy oryginalna zawartość
    się mu skończyła :-) Może przelał z innej beczki?? Kupionej w Tesco? ;-)

  • 145. Data: 2014-05-19 19:59:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >pedał gazu w warunkach obserwowanej prędkości - jest wyraźny kop
    >którego nie ma nawet w dużych, mocnych silnikach wolnossących.

    Ale faktycznie nie ma co pisac ze "turbina sie wlacza", bo tam sie nic
    nie wlacza - turbina jest caly czas, krecic sie powinna caly czas,
    sprezarke napedza caly czas.
    Jeszcze w dodatku diesel - czyli duzo powietrza i spalin pompuje caly
    czas ...

    I nawet jak wyczuwa sie wyraznego kopa, to nadal nie wypada pisac
    "turbina sie wlacza" :-)

    J.

  • 146. Data: 2014-05-19 20:28:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-19 19:15, Użytkownik Pszemol napisał:
    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Potrafisz udowodnić że to nieprawda? Czy tylko tak Ci się to wydaje?
    > Jeśli potrafisz, a najlepiej masz dostęp do źródeł, to popraw wikipedię!

    Najpierw poczytaj na temat sensowności poprawianie tego zbioru
    informacji niepewnych.
    Nie mam dostępu do źródeł, miałem swojego czasu w łapkach dokumenty
    które przeczytałem. Pisząc dokumenty mam na myśli zadrukowany papier
    a nie stronę w sieci.

    Pozdrawiam

  • 147. Data: 2014-05-19 20:32:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-19 19:18, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Ale nie wiesz co do starej beczki nalał gdy oryginalna zawartość
    > się mu skończyła :-) Może przelał z innej beczki?? Kupionej w Tesco? ;-)

    Owszem nie wiem. Podobnie jak miłośnik plastikowych butelek nie
    widział kto, kiedy i co do nich nalał.

    Pozdrawiam

  • 148. Data: 2014-05-19 20:38:52
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Owszem nie wiem. Podobnie jak miłośnik plastikowych butelek nie
    > widział kto, kiedy i co do nich nalał.
    Ale przyznasz, że zrobienie linii produkcyjnej butelek jest bardziej
    wymagające niż zrobienie "linii produkcyjnej beczki"?
    Przy butelkach cała operacja ma sens tylko w dużej skali, przy beczce już
    opłaca się od pierwszej sztuki.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 149. Data: 2014-05-20 02:01:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Najpierw poczytaj na temat sensowności poprawianie tego zbioru
    > informacji niepewnych.

    Sensowność poprawiania jest większa niż sensowność krytykowania
    bez podania źródeł ani dowodów.

    > Nie mam dostępu do źródeł, miałem swojego czasu w łapkach dokumenty
    > które przeczytałem.

    Skąd pewność, że dobrze zrozumiałeś to co przeczytałeś?
    Skąd pewność, że pamięć Ci nie zawodzi po latach?

    > Pisząc dokumenty mam na myśli zadrukowany papier
    > a nie stronę w sieci.

    No domyślam się, ale to niczego nie zmienia...
    Z pamięci się encyklopedii nie pisze ani nie poprawia.

  • 150. Data: 2014-05-20 10:25:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-20 02:01, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Sensowność poprawiania jest większa niż sensowność krytykowania
    > bez podania źródeł ani dowodów.

    Podałem, nie doczytałeś ?

    > Skąd pewność, że dobrze zrozumiałeś to co przeczytałeś?
    > Skąd pewność, że pamięć Ci nie zawodzi po latach?

    Pamięć mam dobrą, umiejętności czytania ze zrozumieniem też
    niezłą. Natomiast tobie zaczyna brakować argumentów i ośmieszasz
    się. Ale używając twojej metody - skąd pewność że piszący
    to hasło nie strzelił babola, celowo lub przez pomyłkę ?

    Toteż nie pisze ani nie poprawiam.