  • 31. Data: 2009-09-16 07:36:10
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/37 - fotoplenery.eu
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 05:59:31 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > a coz to bylby za autor , ktory wpadalby jedynie na takie
    > skojarzenia , na ktore wpadaja wszyscy ?
    > he ?

    Pewnie taki, który np. do takiej-nie-wiadomo-o-co-chodzi fotografii
    dokleja jakąś arcyfilozoficzną teorię, etykietuje nadymanym tytułem i
    voila! - można się już cieszyć ze swojej ponadprzeciętności.

    Ale tą razą zapewne jest inaczej... Matusz i wielu innych zwyczajnie nie
    zgłębiło tej illydy ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 32. Data: 2009-09-16 08:52:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Sep., 09:36, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

> [...]
    > voila! - można się już cieszyć ze swojej ponadprzeciętności.
    >
    > Ale tą razą zapewne jest inaczej... Matusz i wielu innych zwyczajnie nie

    Sugeruje poczytac Wankowicza.

  • 33. Data: 2009-09-16 13:46:32
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 15 of Sep 2009 10:11, XX YY wrote:

    > dzisiaj zdjecia przeszly wiec :
    >
    > krajobraz illidyczny zwany popularnie kiedys kiczem a wspolczesnie
    > desctopem .

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5381598548873151586

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5381599745005405426

    > ( , mozna sciagac do woli , kazdy moze powielac , uzywac , kopiowac ,
    > podpisywac dowolnie -udzielam nieodplatie wszelkich mozliwych licencji
    > na te 2 cudowne krajobrazy , mozna podpisywac swoim imieniem i
    > nazwiskiem - klonowac , deklonowac itd itp. z wyjatkiem profanacji
    > porzyrody wszystko jest dozwolone. )
    >

    > picassa domaga sie przycisku F11

    To może lepiej podawać linki bezpośrednio do pliku z obrazkiem?
    np:
    http://lh5.ggpht.com/_mqeM6Cx79so/Sq9IdIRhRPI/AAAAAA
    AACFc/DlUGzQ6GAVo/B.jpg
    http://lh5.ggpht.com/_mqeM6Cx79so/Sq9HXgVXhGI/AAAAAA
    AACE8/ZsJ2N9tp4Mg/A.jpg
    itd

    Te picasy, flickry i flashe są przeładowane zbędnymi wkurzaczami.

    --
    nb

  • 34. Data: 2009-09-16 13:57:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:

    > Sugeruje poczytac Wankowicza.

    Sugeruję go zrozumieć :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 35. Data: 2009-09-16 14:00:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Sep., 15:46, nb <n...@n...net> wrote:

    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5381598548873...

    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5381599745005...

    AAAAACFc/DlUGzQ6GAVo...http://lh5.ggpht.com/_mqeM6Cx
    79so/Sq9HXgVXhGI/AAAAAAAACE8/ZsJ2N9tp4Mg...
    > itd
    >
    > Te picasy, flickry i flashe są przeładowane zbędnymi wkurzaczami.
    >
    > --
    > nb

    podalem bezposrednio do linku z obrazkiem

    jesli wcisnie sie F11 to obraz ukazuje sie w pelnym formacie na
    ekranie , gina roznego rodzaju ramki i napisy
    to jedyny sens.

    nie wiem czemu czasami picasa laczy podany link z innym zdjeciem , ale
    na szczescie to sporadycznie.

  • 36. Data: 2009-09-16 15:16:37
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 16 of Sep 2009 16:00, XX YY wrote:

> [...]
    AAAAACFc/DlUGzQ6GAVo...http://lh5.ggpht.com/_mqeM6Cx
    79so/Sq9HXgVXhGI/AAAAAAAACE8/ZsJ2N9tp4Mg...

    > podalem bezposrednio do linku z obrazkiem

    Podałeś link do strony, na której znajduje się obrazek,
    i to właśnie strona wariuje, a obrazek - nie.

  • 37. Data: 2009-09-16 15:41:29
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Sep., 17:16, nb <n...@n...net> wrote:

> [...]
    AAAAACFc/DlUGzQ6GAVo......

    > Podałeś link do strony, na której znajduje się obrazek,
    > i to właśnie strona wariuje, a obrazek - nie.

    przypuszczam , ze wiem na czym polega problem.
    z oryginalnego posta podany link odsyla do wlasciwej strony.

    natomiast jesli sie cytuje oryginalny post z podanymi linkami , to
    ulegaja one w cytacie obcieciu i w takiej sytuacji link podany w
    cytacie odsyla do pierwszego zdjecia w galerii.

    ale to raczej nie wina picasy . nie wiem jak temu zaradzic , to
    zalezy tez chyba od edytora ktorym ktos sie posluguje robiac cytaty i
    korespondujac z forum grupy. Byc moze srodkiem zapobiegawczym bylyby
    krotsze adresy , ale picasa adresuje automatycznie.
    sprawdze w przyszlym tygodniu , czy da sie skrocic adres

  • 38. Data: 2009-09-16 15:43:52
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > http://sonorov.deviantart.com/art/39-137137428

    IMHO to jest najbardziej kiczowate.

    Irytuje mnie takie podejście: walnę jakiś banalny temat, zrobię B&W i podniosę
    kontrast, będzie artyzm. Otóż to nie jest artyzm od ładnych paru lat, bo wszyscy
    już tak robią. Więc jeśli już ma być kicz, to niech będzie przynajmniej ładny,
    więc głosuję na bramkę nr 1.

  • 39. Data: 2009-09-16 16:29:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Sep 2009, XX YY wrote:

    > korespondujac z forum grupy. Byc moze srodkiem zapobiegawczym bylyby
    > krotsze adresy , ale picasa adresuje automatycznie.

    W niczym nie przeszkadza to w użyciu tiny.* albo czegoś podobnego.
    Niestety, aby wszystkim dogodzić, trzeba podać i skrócony i "pełny"
    (bo co poniektórzy z obawy przed "dodatkami" nie lubią klikać
    na skróty).

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2009-09-16 17:33:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > IMHO to jest najbardziej kiczowate.

    Możliwe, to rzecz gustu :)

> [...]
    > paru lat, bo wszyscy już tak robią. Więc jeśli już ma być kicz, to niech
    > będzie przynajmniej ładny, więc głosuję na bramkę nr 1.

    Zdjęcia robię dla przyjemności, czasem zdjęcie (czy wariant zdjęcia)
    które mi się podoba może rzeczywiście być banalny, może być kiczem
    kiczów. Nijak ma się to do artyzmu na siłę, bo przecież wszystko już
    było i niezależnie od obróbki zapewne niczego nowego nie wymyślę.

    Jeśli po obróbce zdjęcia nie jestem nim zniechęcony, to chyba jednak
    warto było je zrobić :)

    Tym niemniej dziękuję za krytykę i wezmę ją pod rozwagę :)