  • 1. Data: 2009-11-30 20:18:16
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/48 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tradycyjnie:

    Witam (wszystkich serdecznie)

    Dziekuje (za udzial w dziszakonczonym watku zdjecia tygodnia)

    Zapraszam (do chwalenia sie nowozrobionymi, nowoobrobionymi
    lub nowozeskanowanymi zdjeciami w dzisrozpoczetym watku zdjecia
    tygodnia)

    Jeszcze tylko przypomne, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    I juz czekam z niecierpliwoscia na to co Wasze aparaty zarejestrowaly
    w tym tygodniu

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-11-30 22:10:13
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/48 - fotoplenery.eu
    Od: f...@a...pl

    Dnia 30-11-2009 o 21:18:16 tomek <t...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > Tradycyjnie:
    >
    > Witam (wszystkich serdecznie)
    >
    > pozdr.

    Przeklejam z poprzedniego, nieuważnie wkleiłem do zeszłotygodniowego który
    się zakończył :)

    Spacerowo

    http://img339.imageshack.us/img339/848/cienkidom.jpg

    trochę wąsko....

    --
    FKV

  • 3. Data: 2009-12-01 05:52:27
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zapraszam (do chwalenia sie nowozrobionymi, nowoobrobionymi
    > lub nowozeskanowanymi zdjeciami w dzisrozpoczetym watku zdjecia

    http://jacek3d.deviantart.com/art/2-145054643

    JD

  • 4. Data: 2009-12-01 07:47:52
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 20:18:16 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

    > I juz czekam z niecierpliwoscia na to co Wasze aparaty zarejestrowaly
    > w tym tygodniu

    To i ja przekleję, bo też ostatnio się spóźniłem, a to mój debiut. Kto rano
    wstaje temu pan bóg daje ;)
    http://zaplecze.h2.pl/wisla.jpg

    --
    marcin

  • 5. Data: 2009-12-01 08:46:38
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Sklep z cygarami

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=8D6FB9E8BDB385F1
    93DE4F01DEFAE527

    XXX

  • 6. Data: 2009-12-01 10:08:00
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 1 Dez., 09:46, XX YY <f...@g...com> wrote:
    > Sklep  z cygarami
    >
    > http://www.DropBox.pl/file.php?name=8D6FB9E8BDB385F1
    93DE4F01DEFAE527

    > XXX

    a dorzucilem jeszcze jedno w nadchodzacym klimacie swiat.

    http://www.DropBox.pl/file.php?name=BFD7FFDE445F98D4
    1F8EF0D7FA943238

  • 7. Data: 2009-12-01 13:42:23
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 1 Dez., 11:08, XX YY <f...@g...com> wrote:

    193DE4F01DEFAE527

    > a dorzucilem jeszcze jedno w nadchodzacym klimacie swiat.
    >
    > http://www.DropBox.pl/file.php?name=BFD7FFDE445F98D4
    1F8EF0D7FA943238

    troche zimno i ponuro wiec postanowilem dolozyc cos kolorowego

    zrobione wczoraj , jak widac pozna jesien tez ma kolory.

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5410261909794238162

  • 8. Data: 2009-12-01 15:03:35
    Od: f...@a...pl

    --
    FKV

  • 9. Data: 2009-12-01 17:17:10
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 1 Dez., 16:03, f...@a...pl wrote:

    D41F8EF0D7FA943238

    show/5410261909794...

    > --
    > FKV- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    naturalnie - to rozumie sie samo przez sie . nie mozna inaczej. a
    mimo tego jest przepal , w oryginalym tifie nieco mniejszy , ale kadr
    nie warty dalszej walki.

  • 10. Data: 2009-12-03 11:25:51
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    3 Korony