    From: Silver Dream ! <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zegar o dużej rozdzielczości
    Date: Wed, 1 Jul 2020 00:57:32 +0200

    On 30/06/2020 17:16, Piotrne wrote:

    > DCF77 - problemy z jakością sygnału (słaby),

    Ponoć są jakieś plany na rozszerzenie oczekiwanego zasięgu znacznie poza
    Niemcy w ramach jakiejś inicjatywy EU (?) ale póki co (a może i na
    zawsze) tak jak piszesz.

    > ale to chyba najlepszy wybór.
    > Do sprawdzenia, jakie opóźnienie wprowadza odbiornik (po jakim czasie
    > od pojawienia się nośnej 77.5kHz pojawia się ta informacja na wyjściu).

    Na ile rozumiem to Ciebie będzie bardziej interesować moment zaniku
    (obniżenia poziomu) nośnej. Opóźnienie w tym przypadku może się różnić
    od tego przy pojawianiu się (podwyższaniu poziomu). No i do kompletu
    pewnie powinieneś jeszcze uwzględnić odległość od nadajnika i wyliczyć
    związane z tym opóźnienie propagacji :-)

    Powodzenia.