  • 31. Data: 2010-11-26 14:34:52
    Temat: Re: Złote czasy dla kapeluszników nadchodzą
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 14:25, kamil pisze:

    > Dzieki glupim normom eko, jakies 20 lat temu.

    Obawiam się, że jeżeli nawet, to nie była to wina norm emisji.

    > EKOLODZY DO GAZU, JP na 100%, UWOLNIC KRASNALE OGRODOWE
    > !!!!!JEDENJEDEN!!!!JEDEN!!!

    Dopiero co pisałeś, ze wyrosłeś z pewnych zachowań....

  • 32. Data: 2010-11-26 14:45:02
    Temat: Re: Z?ote czasy dla kapeluszników nadchodz?
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Kasa misiu, kasa ;)
    > To jest dodatkowa kategoria PJ, którą trzeba obwarować przepisami,
    > zaprojektować dokument, wydrukować, zaprojektować kurs i egzamin,
    > przeprowadzić je, dostosować system informatyczny... Już tam w tej
    > Brukseli głupki nie siedzą ;)
    > A posiadanie takich uprawnień będzie obowiązkowo dodawane do jakiegoś
    > świadectwa kwalifikacji, czy świadectwa na przewóz rzeczy.

    no właśnie. kasa!

    co z aspektem prawnym? wydaje Ci się że ktoś kogo zmuszą do robienia PJ na
    lokomotywę będzie chciał za darmo holować "wagoniki" mając w perspektywie że
    jak zrobi wypadek to odpowiada za cały konwój?

  • 33. Data: 2010-11-26 14:54:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Obawiam się, że jeżeli nawet, to nie była to wina norm emisji.

    Tak, producenci samochodow kochaja foki, misie koala i ratuja lasy
    tropikalne, tak kochaja nature ze sami skrzykneli sie i zaczeli produkowac
    ekologiczniejsze samochody..

    > Dopiero co pisałeś, ze wyrosłeś z pewnych zachowań....

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/ironia

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 34. Data: 2010-11-26 15:04:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 14:54, kamil pisze:

    > Tak, producenci samochodow kochaja foki, misie koala i ratuja lasy
    > tropikalne, tak kochaja nature ze sami skrzykneli sie i zaczeli
    > produkowac ekologiczniejsze samochody..

    Nadal nie łapiesz w czym tkwił problem.

    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/ironia

    Umiejętność czytania Słownika Języka Polskiego jeszcze nie świadczy
    o umiejętności stosowania opisanego hasła/czynności.

  • 35. Data: 2010-11-26 15:14:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Nadal nie łapiesz w czym tkwił problem.

    Problem tkwil miedzy innymi w braku regulacji prawnych.

    > Umiejętność czytania Słownika Języka Polskiego jeszcze nie świadczy
    > o umiejętności stosowania opisanego hasła/czynności.

    A twoj problem ze zrozumieniem ironii z czego wynika?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 36. Data: 2010-11-26 15:19:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-26 15:14, kamil pisze:

    > Problem tkwil miedzy innymi w braku regulacji prawnych.

    Nie - regulacje prawne były. Nawet były sprzęty zwane dymomierzami.
    Badania też były...

    > A twoj problem ze zrozumieniem ironii z czego wynika?

    Aha, teraz będziesz mi problemy wmawiał :)

  • 37. Data: 2010-11-26 15:24:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Nie - regulacje prawne były. Nawet były sprzęty zwane dymomierzami.
    > Badania też były...

    I byly tak samo restrykcyjne, jak teraz, czy raczej kazda syrenka
    przechodzila badania bez problemow?

    To nie ja zgrywam buntownika . ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 38. Data: 2010-11-26 15:49:33
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 26.11.2010 11:01, PH pisze:
    > pomysł zacny, ale
    > 1. lata świetlne upłyną zanim się to przyjmie

    Lata świetlne to miara odległości, nie czasu.

  • 39. Data: 2010-11-26 16:10:35
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    wiadomości news:icnv30$s3p$1@news.onet.pl...

    > Wreszcie będą mogli podczas podróży zająć się czym innym niż powodowaniem
    > zagrożenia na drodze, cała banda pojedzie grzecznie za tirem, zamiast
    > blokować lewy pas.
    > Więc są i plusy dla tych, co to lubią kierować autem.

    Coś takiego wymyślono ok. 200 lat temu, tyle że na szynach (na które nawet
    mniej miejsca potrzeba niż na asfalt) i nie były do tego potrzebne żadne
    komputery tylko trochę węgla i wody. Nawet w Polsce zresztą kiedyś była
    kolej. Mało błyskotliwe to Volvo.

    --
    pzdr, Eli

  • 40. Data: 2010-11-26 16:43:12
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości news:ico840$87c$1@inews.gazeta.pl...

    (ciach dobrą opinię)

    > Przyjemnosc z jazdy to ja czerpie na pustych, gorskich drogach albo placu
    > obstawionym pacholkami, a nie na toczeniu sie z miejsca na miejsce.

    I dlatego ciekaw jestem za ile pokoleń uda się zrealizować postulaty scifi.
    Zlikwidować wreszcie zło konieczne w postaci samochodu i skorzystać
    z teleportera.