  • 31. Data: 2010-06-18 10:58:19
    Temat: Re: Zmienilem w swej Hondzie Accord '04 olej w automatycznej skrzyni
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:hvf3g3$hk9$1@news.onet.pl...

    > Wiesz, tak mowic mozna o kazdym uszkodzeniu :), zostal ci jeszcze modul
    > sterujacy i masz 100% skutecznosci diagnozy.

    :-) Dobre

    > Ale moge cie pocieszyc, ze to niekoniecznie jest objaw zly, u mnie slychac
    > takie terkotanie w roznych momentach, a jest to normalny objaw pracy
    > elektrozaworu modulujacego cisnienie w ukladzie sterujacym skrzyni.

    Nie było tego wczesniej (przed wymianą), dzwięk jest zbyt metaliczny jak na
    mój gust, no i płyn trochę zmętniał i zbrązowiał po 30 tys autostradowych
    km. Ale dzięki za słowa otuchy :-)

  • 32. Data: 2010-06-18 11:33:12
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Nie było tego wczesniej (przed wymianą), dzwięk jest zbyt metaliczny jak
    > na mój gust, no i płyn trochę zmętniał i zbrązowiał po 30 tys
    > autostradowych km. Ale dzięki za słowa otuchy :-)

    Po 30kkm olej nadaje sie do wymiany. A jesli wczesniej tego nie bylo
    (moze bylo a nie slyszales?) to trzeba jak najszybciej zdiagnozowac.

  • 33. Data: 2010-06-18 15:34:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > JA JA JA! Ja dzis sam zatankowalem na BP bezolowiowa 95!
    > A pozniej na wieczor zatankowalem jeszcze 2 browary. Oczywiscie przedtem
    > samodzielnie zdemontowalem specjalnie do tego przeznaczonym narzedziem
    > jednorazowe zatyczki umiejscowione u wylotu butelek :))

    Zachowujecie się jak przedszkolaki którzy sami już się nauczyli wiązać
    sznurówki ale wciąż się śmieją z tych, którzy się tego uczą... Wydoroślij
    DoQ!

  • 34. Data: 2010-06-18 15:38:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > A wiedziałeś, ze zajechanego, zgrzanego i spoconego konia nie można od
    > razu podstawić do koryta z nieograniczoną ilością wody, bo się nią po
    > prostu udusi?

    A co ma jedno z drugim wspólnego? Dobrze się czujesz? :-)

    > Wymian dokonywałem bardzo regularnie. Syntetyk był chyba 10 wymianą,a upg
    > padła kilkaset kilometrów po fakcie. Coś się przepłukało i przepaliło w
    > jej wyniku. Ale to już oftop.

    Zbieżność w czasie NIE OZNACZA związku przyczynowo skutkowego.

  • 35. Data: 2010-06-18 15:42:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > Zachowujecie się jak przedszkolaki którzy sami już się nauczyli wiązać
    > sznurówki ale wciąż się śmieją z tych, którzy się tego uczą...
    > Wydoroślij DoQ!

    Ale chcialem sie tylko pochwalić że zatankowałem!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 36. Data: 2010-06-19 00:03:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie było tego wczesniej (przed wymianą), dzwięk jest zbyt metaliczny jak
    > na mój gust, no i płyn trochę zmętniał i zbrązowiał po 30 tys
    > autostradowych km. Ale dzięki za słowa otuchy :-)

    A dodałbyś może informację co to za samochód i ile ma km na liczniku?

  • 37. Data: 2010-06-19 09:53:01
    Od: "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl>

    > "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl> wrote in message
    >
    > A dodałbyś może informację co to za samochód i ile ma km na liczniku?

    Hyundai Sonata z lancerowym/galantowym 4g63 i skrzynką KM177, dobijam do 89
    tys mil. Płyn wymieniałem przy jakiś 65 tyś mil. Auto mam od 47 tysiąca.

  • 38. Data: 2010-06-19 14:11:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Hyundai Sonata z lancerowym/galantowym 4g63 i skrzynką KM177, dobijam
    > do 89 tys mil. Płyn wymieniałem przy jakiś 65 tyś mil. Auto mam od 47
    > tysiąca.

    To chyba za wcześnie aby mieć z automatem kłopoty...

  • 39. Data: 2010-06-19 15:02:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Hants" <marcin@WYTNIJ_TOhants.pl> wrote in message

    > To chyba za wcześnie aby mieć z automatem kłopoty...

    A tak mi się teraz przypomniało - czy Hyundai nie daje przypadkiem
    gwarancji do 100 tysięcy mil? Chwalą się tym w USA w reklamach TV...
    Idź, sprawdź - może naprawią Ci coś jeszcze na gwarancji, póki czas.