eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingZnalezienie najblizszego "sasiada", najmniej przeskokow, czy cos podobnego... › Re: Znalezienie najblizszego "sasiada", najmniej przeskokow, czy cos podobnego...
    From: WRonX <w...@-...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Znalezienie najblizszego "sasiada", najmniej przeskokow, czy cos
    podobnego...
    Date: Tue, 10 Mar 2009 16:44:49 +0100

    WRonX pisze:

    > No wlasnie probowalem toto ominac, bo chyba powinien istniec prostszy
    > sposob, jesli zakladam identyczna odleglosc pomiedzy polaczonymi
    > wierzcholkami grafu?

    Jeszcze cos. Wiki pisze: Jeśli graf nie jest ważony (wszystkie wagi mają
    wielkość 1), zamiast algorytmu Dijkstry wystarczy algorytm
    przeszukiwania grafu wszerz.

    Pytanie, czy to zadziala, jesli nie mam hierarchii na zasadzie drzewa?
    Tzn. jesli moj graf wygladalby tak, jak na rysunku z wiki:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Przeszukiwanie_wszerz
    ale przykladowo pole 6 laczylo sie poziomo z 7 a np. 5 z 11?

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]