eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetŻółtawy obraz monitoraRe: Żółtawy obraz monitora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5cc6fec9$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa7v47$44j$1@news.icm.edu.pl>
    <0...@t...no1>
    <qah6f9$ulh$1@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Żółtawy obraz monitora
    Date: Fri, 3 May 2019 15:40:28 +0200
    Organization: <news.tpi.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    User-Agent: OE PowerTool 4.5.3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7681
    X-Operating-System: Windows XP Home PL / POSReady 2009
    Lines: 24
    Message-ID: <5ccc4660$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84.10.60.130
    X-Trace: 1556891232 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 521 84.10.60.130:3617
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1262755
    [ ukryj nagłówki ]

    Osoba podpisana jako Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    w artykule <news:XnsAA4486858B7FFbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    > pisze:

    > Użytkownik Animka a...@w...pl ...
    >
    >>>> Przełącz wtyczki odwrotnie. Może pomoże.
    >>> Dlaczego miałoby pomóc?
    >> Ja tak zrobiłam. Przełożyłam wtyczkę w telewizorze z HDMi-2 na
    >> HDMI-1 z już odwrotnymi końcówkami kabla. Zresetowałam modem od
    >> operatora,. wyłączylam z sieci. Po paru minutach ponownie włączyłam
    >> i zobaczyłam normalność.
    > Miałem to samo.
    > Z tym ze u mnie efektem były takie jakby czystsze szyby w oknach...

    To szyby kablem czyściłeś? A może nie miałeś gniazdek aż tak zarośniętych
    brudem? Na wszelki wypadek ostrzegam, że czyszczenie wtyczek i gniazdek to
    procedura dobrze znana użytkownikom kabli USB-C. Nowe nie znaczy lepsze.

    Swoją drogą brak logiki jest porażający - nastąpiła nie tylko zamiana
    końcówek kabla, ale też gniazdek, ale winny na pewno jest kabel.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: