  • 1. Data: 2012-07-09 16:09:49
    Temat: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com
    Od: <k...@i...pl>

    Poszukuje nietuypowych elementow.
    Po dlugiej wymianie korespondecji z tymi z tematu zlozylem zamowienie i
    ..... cisza
    maila wysylalem juz 3 krotnie i od miesiaca .... cisza

    Mial ktos do czynienia z ta firma i czy to jakas firma krzak czy cos?

  • 2. Data: 2012-07-09 16:41:59
    Temat: Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    > maila wysylalem juz 3 krotnie i od miesiaca .... cisza
    >

    > Mial ktos do czynienia z ta firma i czy to jakas firma krzak czy cos?

    Zamawiałem kiedyś u nich kilka "psów" lcd. Od zamówienia do info,
    że wysyłają, mineło niecałe 2 tygodnie, ale też musiałem się
    upominać.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ ,,Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 3. Data: 2012-07-09 18:54:28
    Od: <k...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Kulas" <h...@k...net> napisał w wiadomości

    | Zamawiałem kiedyś u nich kilka "psów" lcd. Od zamówienia do info,
    | że wysyłają, mineło niecałe 2 tygodnie, ale też musiałem się
    | upominać.

    A jakie mają warunki płatności bo ja nawet tego nie moge się dowiedzieć!?

  • 4. Data: 2012-07-09 19:24:59
    Od: " nenik" <n...@N...gazeta.pl>

    > Poszukuje nietuypowych elementow.

    A konkretnie?

  • 5. Data: 2012-07-10 00:10:06
    Od: <k...@i...pl>

    Użytkownik " nenik" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A konkretnie?
    ATMEL 330 24C16A PI27 A
    ATMEL 322 24C16A PI27 A
    w PDIP8

  • 6. Data: 2012-07-10 10:13:08
    Od: " nenik" <n...@N...gazeta.pl>

    > ATMEL 330 24C16A PI27 A
    > ATMEL 322 24C16A PI27 A
    > w PDIP8

    24C16A bez programu:) powinien byc dostepny wysylkowo w kraju
    f-ma. Piekarz, Elko, Monster tylo przy takiej groszowj wartosci
    moga podejsc do ciebie olewatorsko:)

    Nietypowe elementy ma gosc w pawilonie miedzy 30 a 41 tylko zdziera okrutnie:)
    http://www.wolumen.com.pl/index.php?sh=0&page=infogi
    elda

  • 7. Data: 2012-07-10 12:08:28
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    <k...@i...pl> wrote:
    > A jakie mają warunki płatności bo ja nawet tego nie moge się dowiedzieć!?

    W archiwum maili z 2009 roku znalazłem, że płaciłem im przelewem.
    Nie pamiętam, czy tak wybałem sam, czy kartą się nie dało.

  • 8. Data: 2012-07-10 18:12:17
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " nenik" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ATMEL 330 24C16A PI27 A
    > ATMEL 322 24C16A PI27 A
    > w PDIP8

    A co w tych eepromach 24C16A takiego nietypowego?
    Jest tego na pęczki od różnych producentów.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2012-07-10 18:14:30
    Od: <k...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co w tych eepromach 24C16A takiego nietypowego?
    > Jest tego na pęczki od różnych producentów.

    Tylko te dzialaja w starym projekcie ktorego nie mozna juz przerobic

  • 10. Data: 2012-07-10 18:40:16
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko te dzialaja w starym projekcie ktorego nie mozna juz przerobic

    To szukaj Atmela 24C16A, reszta to kody rocznika itp.
    Próbowałeś Microchip 24LC16B? Też jest na 400kHz

    Miałem woreczek kostek ale nie pamiętam czy 16 czy 32 kbit. Musiałbym
    skoczyć do piwnicy.

    --
    Irokez