  • 41. Data: 2014-02-04 19:39:57
    Temat: Re: akumulator rozładowany do zera
    Od: "AdamS" <a...@p...onet.eu>

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...

    --

    Suchoładowane były formowane w wytwórni.
    Następnie płyty były płukane, suszone i pakowane w obudowy.
    Taki akumulator mógł być długo magazynowany bez utraty swoich właściwości.
    Przed pierwszym użyciem należało go napełnić elektrolitem.
    Gdy płyty nasiąkły elektrolitem mógł pracować.

  • 42. Data: 2014-02-04 20:32:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 4 Feb 2014 18:40:47 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > W życiu - om, oma, omy, omów. Osiemnaście tysiącznych oma, siedem i
    dwie
    > A gdzie tam - amper, ampera, ampery, amperów, wolt, wolta, wolty,
    woltów.

    Przecież mówię: 7 omów a nie oma.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2014-02-04 23:13:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Tuesday, February 4, 2014, 8:32:27 PM, you wrote:

    > Przecież mówię: 7 omów a nie oma.

    Następny wycinanki sobie urządza, żeby tylko się nie przyznać do
    puszczenia bąka. Czepiłeś się nie 7 omów, tylko 7,2 oma:

    ===8<===
    > W pierwszym przypadku 0,018 oma, w drugim 7,2 oma.

    Ohmów! 1 Ohm, 7 Ohmów (Amperów, Woltów itp.) za moich czasów na
    kolokwium była jedna ocena niżej za użycie l.p. dla wartości >1
    ===8<===

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2014-02-04 23:15:56
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 4 Feb 2014 08:26:38 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

> [...]
    ps.com...

    >Sam widzisz jak się można pomylić. Pomyliłeś się w szacunkach prawie 10 razy. SEM
    jest stałe i wynika tylko z jakiś szeregów elektrochemicznych.

    QRWA, nauczycie sie pisac posty na usenet, cy gedziecie dalej
    generowac takie g,...a jak wyzej?

    A.L.

  • 45. Data: 2014-02-05 01:06:34
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 4 lutego 2014 23:15:56 UTC+1 użytkownik A. L. napisał:

    jest stałe i wynika tylko z jakiś szeregów elektrochemicznych.

    > QRWA, nauczycie sie pisac posty na usenet, cy gedziecie dalej
    >
    > generowac takie g,...a jak wyzej?
    >

    > A.L.

    Czy do kurwy nędzy nie możesz sobie ustawić czytnika żeby ukrywał cytowany tekst?

  • 46. Data: 2014-02-05 01:10:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Według Ciebie powinie rosnąć a z prawa Ohma wynika że będzie spadał.
    > Teraz moje pytanie. dlaczego prąd ładowania spada?

    Bo SEM rośnie i zbliża się do napięcia podawanego z ładowarki...
    A zatem różnica napięć, czyli napięcie odkładające się na oporności
    wewnętrznej akumulatora spada więc i prąd ładowania spada ? :-)

  • 47. Data: 2014-02-05 01:27:48
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Grzegorz Kurczyk napisał:

    > I musiałeś zacytować kilka stron aby na szarym końcu dopisać jedno
    > zdanie :-/ A te szeregi elektochemiczne to na czym polegają ? I jakim
    > cudem w akumulatorze, który ma obie elektrody z ołowiu, pojawia się owo
    > magiczne SEM ???

    Sadysta...

    --
    Darek

  • 48. Data: 2014-02-05 01:30:12
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik A.L. napisał:
    > QRWA, nauczycie sie pisac posty na usenet, cy gedziecie dalej
    > generowac takie g,...a jak wyzej?

    Oj, naiwny, naiwny jako dzieciątko... Kto ma się nauczyć - trolle?
    Przecież trolle są niereformowalne - prościej toto olać po torze
    parabolicznym (ciepłym i pienistym!)

    --
    Darek

  • 49. Data: 2014-02-05 01:32:08
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > W życiu - om, oma, omy, omów. Osiemnaście tysiącznych oma, siedem i dwie
    > dziesiąte oma.

    Oma to głównie występuje w twórczości Beate Uhse (taka miłośniczka
    awiacji z Niemcowa...)

    --
    Darek

  • 50. Data: 2014-02-05 01:35:20
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 4 Feb 2014 16:06:34 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Czy do kurwy nędzy nie możesz sobie ustawić czytnika żeby ukrywał cytowany tekst?

    Idziesz do KF z powrotem. Tym razem na zawsze

    A.L.