  • 1. Data: 2010-11-16 21:08:23
    Temat: [OT] ale ceny
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ja Cię kręcę, czy informatycy w naszym kretyńskim państewku utworzyli jakiś
    monopol?
    daję proste zadanie na zleceniach, a tu mi oferują 1000 pln, 1200 pln i w
    górę... chyba sobie żarty robią?

  • 2. Data: 2010-11-16 21:18:07
    Temat: Re: ale ceny
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 16 Lis, 22:08, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > monopol?
    > daję proste zadanie na zleceniach, a tu mi oferują 1000 pln, 1200 pln i w
    A jakie daleś zlecenie?

  • 3. Data: 2010-11-16 21:25:43
    Temat: Re: [OT] ale ceny
    Od: Przemysław Osmański <p...@o...eu>

    > ja Cię kręcę, czy informatycy w naszym kretyńskim państewku utworzyli
    > jakiś monopol?
    > daję proste zadanie na zleceniach, a tu mi oferują 1000 pln, 1200 pln i
    > w górę... chyba sobie żarty robią?

    O! Następny się w końcu skapnął, że informatycy nie biorą wynagrodzenia
    w bananach.

    --
    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2010-11-16 21:49:55
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>

    On 11/16/2010 10:25 PM, Przemysław Osmański wrote:

    > O! Następny się w końcu skapnął, że informatycy nie biorą wynagrodzenia
    > w bananach.

    Cóż, może jest przyzwyczajony do jakości, o której mój znajomy mówi
    "czasłem ch..em w klawiaturę". Finezji temu brak, ale daje chyba bardzo
    dobre wyobrażenie.

    JD

  • 5. Data: 2010-11-16 22:31:03
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 16.11.2010 22:08, identifikator: 20040501 pisze:
    > ja Cię kręcę, czy informatycy w naszym kretyńskim państewku utworzyli
    > jakiś monopol?
    > daję proste zadanie na zleceniach, a tu mi oferują 1000 pln, 1200 pln i
    > w górę... chyba sobie żarty robią?

    Co się w końcu poprawiło w tym serwisie? W pewnym momencie ceny tak
    poleciały w dół, że dałem sobie z nim spokój.

    Michoo

  • 6. Data: 2010-11-16 22:33:38
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Za gogdzine?...

    A.L.

  • 7. Data: 2010-11-16 22:36:39
    Od: A.L. <l...@a...com>

    <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    >monopol?
    >daję proste zadanie na zleceniach, a tu mi oferują 1000 pln, 1200 pln i w

    Pani opiekujaca sie moja krewna-staruszka bierze 20 zlotych za
    godzine. !200 zlotych to 60 godzin dla takiej pani.

    Ja mysle ze programwoanie to jednak troche drozsza czynnosc niz
    opiekowanei sie staruszka, wiec powiedzmy bedzie 40 zlotych za
    godzine. Co daje 30 goedzim.

    W siagu 30 godzin mozna sie podrapwac w glowe i powiedziec klientowi
    "dzien dobry"

    A.L.

  • 8. Data: 2010-11-16 22:54:10
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 16 Lis, 23:36, A.L. <l...@a...com> wrote:

> [...]
    > godzine. Co daje 30 goedzim.
    >
    > W siagu 30 godzin mozna sie podrapwac w glowe i powiedziec klientowi

    Zdarzaja sie wyjatki od tej reguly, gdy dla poprzedniego klienta
    robilo sie
    podobna aplikacje, a dla nowego mozna ja skonfigurowac przez 5
    godzin.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-11-17 07:47:31
    Od: "grunge fightr 7 alanis" <p...@p...onet.pl>

    > ja Ci&ecirc; kr&ecirc;c&ecirc;, czy informatycy w naszym krety&ntilde;skim
    pa&ntilde;stewku utworzyli jaki&para;
    > monopol?
    > daj&ecirc; proste zadanie na zleceniach, a tu mi oferuj&plusmn; 1000 pln, 1200 pln
    i w
    > gór&ecirc;... chyba sobie &iquest;arty robi&plusmn;?

    a jakie orientacyjnie to zlecenie - pytam z ciekawosci - co mw napisac
    i ile twoim zdaniem mogloby to zajac? sam nigdy nie bralem sie za zlecenia
    (jako ze wydaje mi sie poczatkowo przynajmniej bylby to mocno stresujacy
    kawalek chleba)

    fir

  • 10. Data: 2010-11-17 08:05:51
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 16-11-2010 22:08, identifikator: 20040501 wrote:
    > ja Cię kręcę, czy informatycy w naszym kretyńskim państewku utworzyli
    > jakiś monopol?
    > daję proste zadanie na zleceniach, a tu mi oferują 1000 pln, 1200 pln i
    > w górę... chyba sobie żarty robią?

    Znaczy branza jeszcze jest na poziomie. 1000 PLN to bardzo proste zlecenie.

    Pozdr

    Marek