  • 21. Data: 2012-10-19 08:32:11
    Temat: Re: bateria
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-18 14:31, Pszemol pisze:
> [...]
    s75-s65-4950mah-i2671409897.html

    > Jak pomiarow nie robiles i porownujesz do tego co pamietasz z zachowania
    > sie starej, zuzytej baterii zanim kupiles nowa to raczej nie pisz 900-1000
    > bo sie oklamujesz :)

    Porównuję do tego co pamiętam z zachowania się nowych, oryginalnych
    baterii 700mAh (dwóch) oraz nowej, nieoryginalnej baterii (podobno)
    750mAh. :)

  • 22. Data: 2012-10-20 01:11:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Ależ napisał! Według niego bateria ma 4950mAh.
    > Ja to widzę, widział to też kolega zakładający wątek...

    I potem jeden płacze na pl.comp.pecet, że "pendrive 128GB" za 30 zł z
    (za przeproszeniem) Allegro ma raptem 2 GB pojemności, a drugi struga
    wioskowego głupka. Daj spokój, to już przerabialiśmy. Aha, napisałeś już
    te pozwy?

    > Ale o co Ci właściwie chodzi? Bo przeszedłeś płynnie z twierdzenia
    > że nie była podana w akcji pojemność baterii do łagodniejszego
    > stwierdzenia, że aukcja mogłaby być bardziej prawidłowo opisana.

    Nie yammizuj. Napisałem dokładnie to, co napisałem, a nie to, co
    nieudolnie próbujesz tu imputować. Ale jeśli pan inżynier nadal nie wie,
    co to jest specyfikacja, to czarno widzę dalszą karierę w azbestowym
    biznesie.

    JoteR

  • 23. Data: 2012-10-20 04:20:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > przeproszeniem) Allegro ma raptem 2 GB pojemności, a drugi struga
    > wioskowego głupka. Daj spokój, to już przerabialiśmy. Aha, napisałeś już

    Jakie pozwy?

    To, że oszust napisze "pojemność 4950mAh" czy "bateria 4950mah"
    nie ma znaczenia gdy podobna bateria oryginalna ma tylko 700mAh.
    Ktoś naiwny, kto nabierze się taki przekręt nie będzie widział różnicy.

> [...]
    > nieudolnie próbujesz tu imputować. Ale jeśli pan inżynier nadal nie wie,
    > co to jest specyfikacja, to czarno widzę dalszą karierę w azbestowym

    Jaka specyfikacja? Co Ci się znowu przyśniło?
    Mówimy o OGŁOSZENIU SPRZEDAŻY na popularnym serwisie aukcyjnym!

  • 24. Data: 2012-10-20 13:36:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Jakie pozwy?

    Głupa rżnięcie też zajęcie...
    W obronie wałkarza straszyłeś mnie procesem, więc czekam na pozew
    przeciwko mnie i połowie grupy alt.pl.allegro. Cały czas czekam...

    > To, że oszust napisze "pojemność 4950mAh"

    No właśnie tego *nie napisał*. Cały czas czekam, aż pokażesz to
    paluszkiem.
    Już od wielu postów.

    > czy "bateria 4950mah"

    Tak się może nazywać cokolwiek. Również bateria do łazienki.

    > Jaka specyfikacja? Co Ci się znowu przyśniło?

    Podałem ci sznurek. Aha, zapomniałem, że niewygodne strony u ciebie się
    nie otwierają.
    Zatem cytuję:

    PARAMETRY TECHNICZNE:

    * napięcie 3,7V
    *pojemność 1500mAh
    *technologia Li-ION

    > Mówimy o OGŁOSZENIU SPRZEDAŻY na popularnym serwisie aukcyjnym!

    No właśnie to powyżej to jest fragment ogłoszenia na "popularnym
    serwisie aukcyjnym".
    Szkoda, że tak szybko zmyłeś się z a.p.a., może dłuższy tam pobyt
    uświadomiłby ci, jak należy czytać opisy aukcji na polskim (za
    przeproszeniem) Allegro. Doświadczenia z ebaja czy inszego amazona nie
    mają tu żadnego zastosowania. Tu w razie draki nie masz żadnego punktu
    zaczepienia, sprzedawca nigdzie cię nie zapewnił, że sprzedaje baterię o
    *pojemności* 4950 mAh; on oferuje do sprzedaży baterię o *nazwie*
    "Siemens 4950MAH POLIMER" o "bardzo dużej pojemności", więc z reklamacją
    na drzewo lub do producenta.

    JoteR

  • 25. Data: 2012-10-20 14:01:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 13:36:22 +0200, JoteR napisał(a):

    > No właśnie tego *nie napisał*. Cały czas czekam, aż pokażesz to
    > paluszkiem. Już od wielu postów.

    Sadom i prokuratorom mniejsze podobienstwa pozwalaly skazac.
    W koncu w kodeksie pisze "kto doprowadza inna osobe do niekorzystnego
    rozporzadzenia swoim majatkiem"
    Co moze i dobrze, bo i ty kiedys mozesz wsiasc do pojazdu firmy TAKI.
    Kupic latarke 3W, albo telefon firmy NOKA czy Ipnoha firmy Aplle

    Akurat w tym przypadku ... przestepstwa nie ma, ktos kupi do starego
    telefonu bateryjke o pojemnosci 700mAh za cene nie odbiegajaca od innych
    bateryjek 700mAh.
    Co innego jakby ktos do nowego smartfona kupil bateryjke pozwalajaca na
    dluzsza prace i skonczyl z niepotrzebna bateryjka i utrata 20zl z portfela
    :-)

    > Tak się może nazywać cokolwiek. Również bateria do łazienki.

    do lazienki moze. jesli jednak ma cos pradem wspolnego to juz zakrawa na
    oszustwo.
    "Zloty pierscionek" to tez tombakowy pierscionek, model o nazwie "Zloty" ?

    J.

  • 26. Data: 2012-10-20 15:27:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Głupa rżnięcie też zajęcie...
    > W obronie wałkarza straszyłeś mnie procesem, więc czekam na pozew
    > przeciwko mnie i połowie grupy alt.pl.allegro. Cały czas czekam...

    Znowu nie zrozumiałeś... Nie straszyłem Ciebie pozwem który ja
    miałbym Ci złożyć lecz ktoś, kto poczuł się obrażony że nazwałeś
    go oszustem bez widocznej przyczyny.

    > No właśnie tego *nie napisał*. Cały czas czekam, aż pokażesz to
    > paluszkiem.
    > Już od wielu postów.

    > Tak się może nazywać cokolwiek. Również bateria do łazienki.

    A więc dalej nie rozumiesz. Przykre.

    > Podałem ci sznurek. Aha, zapomniałem, że niewygodne strony u ciebie się
    > nie otwierają.

    Otwierają się, ale nie podałeś żadnej "specyfikacji".
    Podałeś link do ogłoszenia sprzedaży.
    Takiego samego jak omawiamy w tym wątku.
    A że jest ciut zgrabniej napisane to nie znaczy że jest tam "specyfikacja".

> [...]
    > 4950MAH POLIMER" o "bardzo dużej pojemności", więc
    > z reklamacją na drzewo lub do producenta.

    Jakiego punktu zaczepienia? Jakiej reklamacji?
    Chcesz żeby ktoś Ci uwzględniał reklamacje na baterię 700mAh
    sprzedawaną świadomie i celowo jako baterię 4950mAh?
    To Ty bardziej naiwny jesteś niż ten kto przez pomyłkę ją kupiłby... :-)

  • 27. Data: 2012-10-20 15:29:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > do lazienki moze. jesli jednak ma cos pradem wspolnego to juz zakrawa na
    > oszustwo.
    > "Zloty pierscionek" to tez tombakowy pierscionek, model o nazwie "Zloty" ?

    JoteR po prostu mocno jest przekonany, że nie ma niczego
    złego ani podejrzanego w tej aukcji. Że sprzedawca jest
    w 100% uczciwy, bo przecież nie podał nigdzie pojemności
    ani nie próbuje nikogo wprowadzić w błąd napisem bateria
    4950mAh bo przecież to nie jest żadna pojemność tylko nazwa...
    Taki człowiek jak JoteR aż sam się prosi aby za takie gadanie
    został kiedyś oszukany przez podobnego oszusta...

  • 28. Data: 2012-10-20 15:54:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Otwierają się, ale nie podałeś żadnej "specyfikacji".

    Nawet ci ją tu zacytowałem, co starannie wyciąłeś. Jak mały Jasio, który
    stłucze szklankę, zamiótł odłamki pod dywan i myśli, że nikt nie
    zauważy. Żenujące.

    > Chcesz żeby ktoś Ci uwzględniał reklamacje na baterię 700mAh

    Jakie 700 mAh? Przecież ty cały czas twierdzisz, że przedmiotem owej
    aukcji jest bateria o pojemności 4950 mAh.

    > sprzedawaną świadomie i celowo jako baterię 4950mAh?

    Właśnie. Jako "baterię 4950mAh". Nie baterię o pojemności 4950 mAh.
    Widzisz różnicę?

    JoteR

  • 29. Data: 2012-10-20 16:21:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Nawet ci ją tu zacytowałem, co starannie wyciąłeś. Jak mały Jasio, który
    > stłucze szklankę, zamiótł odłamki pod dywan i myśli, że nikt nie zauważy.
    > Żenujące.

    Specyfikacja baterii dla inżyniera wygląda tak:
    http://media.digikey.com/pdf/Data%20Sheets/Panasonic
    %20Batteries%20PDFS/CGA-7%20102.pdf
    To co Ty pokazałeś to takie samo ogłoszenie sprzedaży jak to inne,
    w którym ktoś użył wyraźnie słowa "pojemność" zamiast polegać
    na domysłach i skojarzeniach z jednostką mAh.

    > Jakie 700 mAh? Przecież ty cały czas twierdzisz, że przedmiotem owej
    > aukcji jest bateria o pojemności 4950 mAh.

    Nie dziel zdania na pół i nie zadawaj pytania do pierwszej połówki
    gdy odpowiedź była na niej w drugiej połówce zdania.

    > Właśnie. Jako "baterię 4950mAh". Nie baterię o pojemności 4950 mAh.
    > Widzisz różnicę?

    Widzę różnicę pomiędzy Tobą a człowiekiem rozumnym :-)

  • 30. Data: 2012-10-20 18:28:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > To co Ty pokazałeś to takie samo ogłoszenie sprzedaży jak to inne,
    > w którym ktoś użył wyraźnie słowa "pojemność" zamiast polegać
    > na domysłach i skojarzeniach z jednostką mAh.

    O, widzisz. I u takiego sprzedawcy możesz reklamować towar, jeśli okaże
    się, że nie ma on podanych przez niego parametrów. Jeśli nie poda takiej
    specyfikacji, a mimo to kupisz, to może odesłać cię na drzewo. "Widziały
    gały co brały". Jak to na (za przeproszeniem) Allegro.

    > Widzę różnicę pomiędzy Tobą a człowiekiem rozumnym :-)

    Brakło argumentów, zaczynają się wycieczki ad personam?
    Zgodnie z prawem Godwina zaraz zaczną się argumenty ad Hitlerum.

    JoteR