  • 21. Data: 2019-07-15 14:16:17
    Temat: Re: "biedny" laptop z Mintem zamiast w10
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 15 Jul 2019 14:08:18 +0200, Yerine Ictimai wrote:
    > Jak w temacie, wiele hasel marketingowych probuje zasugerowac,
    > ze laptop z Mintem ZAMIAST Wina - to synonim BIEEEDY!
    > Ale za te sama cene lepiej chyba zaplacic za lepszy SPRZET
    > niz za Wino? Chocby dlatego, ze doinstalowac potem Win to
    > kaszka z manna

    Wyłącznie pod warunkiem, że dysponujesz płytką instalacyjną oraz stosowną
    licencją. W praktyce mało kto ma luzem leżącą licencją MS, dlatego
    lepiej, taniej i prościej kupić wersję OEM razem ze sprzętem.

    Mateusz

  • 22. Data: 2019-07-15 14:18:18
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    q...@t...no1 (Queequeg) ??????? ? ?????????:> Szyk Cech
    <s...@s...pl> wrote:

    > Co kara?

    Chyba mial na mysli NOL (NiezidentyfikowanyObiektLatajacy) jako
    polskie tlumaczenie UFO.

    Ale w tym rozumieniu i kontekscie, karaja raczej KOBIETY,
    ktore w przytlaczajacej wiekszosci przypadkow chca glownie KASY,
    jak KRWI - chca komary plci zenskiej ;)
    Jak ich facet za mocno "buja w oblokach" to reakcja prosta jest:
    "na co mi takie cos?"
    A normalny facet kobiety potrzebuje, dla zdrowia ?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 23. Data: 2019-07-15 14:20:44
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> ??????? ? ?????????:> On Mon,

    > Wyłącznie pod warunkiem, że dysponujesz płytką instalacyjną oraz stosowną
    > licencją. W praktyce mało kto ma luzem leżącą licencją MS, dlatego
    > lepiej, taniej i prościej kupić wersję OEM razem ze sprzętem.

    Albo korzystac z Minta SZCZESLIWIE! ?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 24. Data: 2019-07-15 14:32:09
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 15 Jul 2019 14:20:44 +0200, Yerine Ictimai wrote:
    > Mateusz Viste <m...@n...pamietam> ??????? ? ?????????:> On Mon,

    > Albo korzystac z Minta SZCZESLIWIE! ?

    Ale przecież nie o tym mowa. Przed chwilą sugerowałeś iż lepiej
    zaoszczędzić na sofcie aby kupić więcej krzemu, a Windowsa doinstalować
    później bo to przecież takie proste. Być może proste, ale to ekonomiczny
    nonsens. No chyba, że żyjesz wedle zasady "?? ??????, ?? ???", ale w
    takim razie niespecjalnie jest o czym tu rozmawiać.

    Mateusz

  • 25. Data: 2019-07-15 15:24:21
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> wrote:

    > Tia, aktywna, ale przez to jedynie za zasypana masa jakiegos SPAMu ;)
    > Ktory to SPAM mocno oniesmiela ludzi ktorzy ewentualnie
    > chcieli by napisac cos na temat tam.

    No tak... mnie temat nigdy nie interesował, więc nigdy nie subskrybowałem.

    > Ale tu nie rzecz w tym aby udowadniac wyzszosc jednego
    > systemu nad drugim, lecz raczej odwrotnie: pokazac ze oba sa dobre.

    Oba są dobre -- zależnie od planowanych zastosowań.

    > Jak w temacie, wiele hasel marketingowych probuje zasugerowac,
    > ze laptop z Mintem ZAMIAST Wina - to synonim BIEEEDY!

    Nic dziwnego, że marketing nie jest obiektywny. Nie musi być.

    > Ale za te sama cene lepiej chyba zaplacic za lepszy SPRZET
    > niz za Wino?

    Z tego samego założenia wyszedłem. Nigdy nie kupiłem laptopa z Windowsem
    bo nie chcę płacić za coś, co i tak pierwszego dnia wywalę.

  • 26. Data: 2019-07-15 15:25:44
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> wrote:

    > Albo korzystac z Minta SZCZESLIWIE! ?

    Jeśli dla kogoś będzie to lepszy wybór. Nie dla każdego będzie.

    Za długo używam Linuksa na desktopie, żeby nie dostrzegać jego wad i
    obszarów, w których ustępuje Windowsowi, ale znów -- to nie advocacy.

  • 27. Data: 2019-07-15 16:27:03
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    q...@t...no1 (Queequeg) ??????? ? ?????????:

    > Za długo używam Linuksa na desktopie, żeby nie dostrzegać jego wad i
    > obszarów, w których ustępuje Windowsowi, ale znów -- to nie advocy

    Nie ma co wielce "obtajemniczac"

    Akurat oba system kazdy moj komp ma (multiboot) i powiem ze wole
    linuksa uzywac, mozna dostowac nieporownanie lepiej do
    indywidualnych osobniczych przyzwyczajen i wymagan,
    po prostu wygodniejszy jest jezeli mowisz o tym.

    Jedyne co zmusza dzialac czasem w Win, to dwie rzeczy:
    - niektore programy dostepne sa tylko pod Win,
    - niektore urzadzenia maja stery tylko pod Win.

    Ale sytuacja systematycznie poprawia sie na korzysc Linuksa,
    staje sie STANDARDEM, zacznie wkrotce sie wymog zeby kazda
    aplikacja i kazdy sprzet mialy wersje software (stery) na Linuksa

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 28. Data: 2019-07-15 16:38:28
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> ??????? ? ?????????:

    > Ale sytuacja systematycznie poprawia sie na korzysc Linuksa,
    > staje sie STANDARDEM, zacznie wkrotce sie wymog zeby kazda
    > aplikacja i kazdy sprzet mialy wersje software (stery) na Linuksa

    Jednak to co mowi na poparcie dla MS to fakt, ze firma ta jest w stanie
    wprowadzac RAPTOWNE zmiany, wielkie smiale kroki, ktore zostaly
    wczejsniej dlugo i starannie przemyslane.

    W odroznieniu od tego Linuks jednak rozwija sie bardziej ewolucyjnie
    drobne stopniowe ulepszenia plynace z drobnych aktywnosci rzeszy
    ludzi poprawiajacych kod w ramach OpenSource.

    Moze jedynie Systemd jest tu wyjatkiem, ale on chyba zostal
    wprowadzony przez korporacje akurat?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 29. Data: 2019-07-19 14:07:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-15, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > No tak... mnie temat nigdy nie interesował, więc nigdy nie subskrybowałem.

    > Oba są dobre -- zależnie od planowanych zastosowań.

    Lepiej MZ: grupy docelowej użytkowników.

    > Z tego samego założenia wyszedłem. Nigdy nie kupiłem laptopa z Windowsem
    > bo nie chcę płacić za coś, co i tak pierwszego dnia wywalę.

    Czasami się nie da.

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2019-07-19 14:10:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-15, Yerine Ictimai <i...@y...ru> wrote:
    > - niektore urzadzenia maja stery tylko pod Win.

    Prawdziwy linuksiarz kupuje tylko sprzęt, który będzie mu chodził pod
    Linuksem :p

    --
    Marcin