  • 21. Data: 2009-09-23 12:32:18
    Temat: Re: branie od tyłu ;)
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Rok temu

    A.L.

  • 22. Data: 2009-09-23 12:40:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 23 Sep 2009 07:32:18 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:

    >Rok temu
    >
    >A.L.

    To znaczy, ostatni raz rok temu. W tym czasie Prolog rowniez wykazal
    znaczny postep i wersja ktorej uzywam zostala przyspieszona ponad
    dwukrotnie.

    Owe analizy robie od czasu do czasu aby odpowiedziec na pytanie
    "dlaczego uzywamy Prologu". Nie sa owe analizy bynajmniej "obciazone",
    bo ja tez bym wolal miec wszystko napisane w jednym jezyku. Mieszanie
    Javy i Prologu to przyslowiowy "bol w du..."

    A.L.

  • 23. Data: 2009-09-23 17:47:05
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Tue, 22 Sep 2009 21:56:29 +0200
    Krzysiek Kowaliczek <k...@g...com> wrote:

    > W pytonie lista to tak naprawdę tablica.

    tak naprawde to blizej jej do vectora z c++ ale nazywa sie lista i jest
    do niej dostep w czasie O(1), wiec dalem poprawna odpowiedz. W haskellu
    list to tez nie jest tak naprawde lista typu:
    struct Elem{
    Elem *next;
    void *data; // ;)
    };

  • 24. Data: 2009-09-23 20:30:16
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Roman Werpachowski <r...@g...com> napisał(a):

    > Nie wiadomo, w czym bedziemy programowac za 50 lat.

    W czym i na jakie platformy. Jesli co roku moc obliczeniowa zwieksza sie
    2 razy (chyba troche mniej?) to za 50 lat 2*10^24Hz ;-)

  • 25. Data: 2009-09-24 07:23:26
    Od: Roman Werpachowski <r...@g...com>

    On 23 Sep, 14:40, A.L. <a...@a...com> wrote:

> [...]
    > bo ja tez bym wolal miec wszystko napisane w jednym jezyku. Mieszanie
    > Javy i Prologu to przyslowiowy "bol w du..."

    No tak, ja co pewien czas budzę się z myślą "przepiszmy rdzeń
    numeryczny modelu X i Y w C++ i wołajmy go z Javy", ale na szczęście
    po chwili przypominam sobie jakie to będzie upierdliwe i mi
    przechodzi.

    RW

  • 26. Data: 2009-09-24 12:30:54
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 24 Sep 2009 00:23:26 -0700 (PDT), Roman Werpachowski
    <r...@g...com> wrote:

> [...]
    >numeryczny modelu X i Y w C++ i wołajmy go z Javy", ale na szczęście
    >po chwili przypominam sobie jakie to będzie upierdliwe i mi

    Akurat Prolog ktorego uzywam robi to w sposob w miare lagodny przez
    dostarczenie po stronie Javy czegos co sie nazywa PrologBeans i
    umozliwia kontaktowanie sie z Prologiem dzialajacym w osobnym
    procesie.

    Niestety, JNI to najgorszy i najbardziej prymitywny kawalek Javy nie
    zmieniany bodajrze od roku 1999. Ciekawe dlaczego tak kompletnie olano
    sprawe wspolpracy Javy z innymi jezykami?..

    A.L.

    P.S. Cos w rodzaju rozwiazania jest tutaj:

    http://recursionsw.com/Products/cinergi.html

    Cinergi(TM) Multi-Language Application
    Integrator Overview

    CINERGI preserves your investment in previously written applications
    by integrating Java(TM), .NET and C++ legacy code, all with no code
    conversion required

    Cinergi(TM) is the industry's first complete multi-language applications
    integration tool that supports software reuse. Cinergi promotes
    inter-operability and loose coupling amongst applications and
    processes. With Cinergi, software architects and developers can
    quickly and easily specify, design, implement, document and publish
    reusable software services for use in other applications and
    processes. Cinergi is an essential tool for the implementation of
    Service Oriented Architecture SOA compliant applications and
    processes.

  • 27. Data: 2009-09-24 12:34:40
    Temat: Re: branie od ty?u ;)
    Od: Daniel Janus <d...@d...pl>

    A co z https://jna.dev.java.net/ ?

    --
    Daniel Janus <d...@d...pl> | http://danieljanus.pl
    Any sufficiently complicated Java program requires a programmable IDE to

  • 28. Data: 2009-09-24 13:13:14
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 24 Sep 2009 12:34:40 +0000 (UTC), Daniel Janus
    <d...@d...pl> wrote:

    >A co z https://jna.dev.java.net/ ?

    NOTE: Sun is not sponsoring this project, even though the package name
    (com.sun.jna) might imply otherwise.

    Oprocz tego jest jeszcze ze 20 podobnych tooli. Mnei zas interesuje to
    co zrobil S. P. Sun

    A.L.

  • 29. Data: 2009-09-24 17:22:36
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Roman Werpachowski <r...@g...com> napisał(a):

    > Nie wiadomo, w czym bedziemy programowac za 50 lat.

    Nie wiadomo czy bedziemy rowniez potrafili odczytywać ironie, przenosnie,
    rozumieć zarty, obnazac prowokacje... ;)

  • 30. Data: 2009-09-24 20:47:16
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Nie wiadomo czy bedziemy rowniez potrafili odczytywać ironie, przenosnie,
    > rozumieć zarty, obnazac prowokacje... ;)

    Trudna sztuka. Moze do tego czasu wytluczemy sie nawzajem ;-)