    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: coś co daje przyjemność z jazdy, ale nie jest mazdą rx-8
    Date: Sat, 5 Jul 2014 12:59:31 -0500

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
    news:lp95v3$8qk$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    >>> funkcjonalnością (tzn jakieś kombi np w sensowym stanie bmw 535d lub

> [...]
    > dni całkiem wygodnie i niemęcząco. Jakbym 535d dorwał jakieś fajne (nie
    > składane z 3, nie powodziowe, nie skręcone z 350tys na 110tys km) to takie
    > jedno by zrobiło wszystko na raz.
    >
    > Chodziło mi o to, że jakby kupić np mazdę RX-8 - to trzeba by jeszcze
    > kupić coś innego, bo RX-8 nie nadaje się do rodzinnego wyjazdu z tysiącem
    > gratów, dwoma wózkami i 1000km w jedną stronę w jedną noc, bo a) nie
    > zapakujemy się, sprawdzone b) kręgosłup nie wytrzyma c) spalanie bez sensu
    > d) cisnąć tym przez 10h ~200km/h po autostradach to się zajedzie zbyt

    Przerabiałem sam wiele razy rodzinne wyjazdy z tysiącem gratów...
    Ale weź pod uwagę że ten tysiąc gratów bierze się ze zwykłego lenistwa
    przy pakowaniu i faktu, że właśnie jedziesz autem więc nic Cię nie kosztuje
    wrzucić coś niekoniecznie potrzebnego/niezbędnego do bagażnika...
    Jak sobie uświadomisz że połowa z tych gratów przewiezie się tylko tam
    i spowrotem - nieużywana, to być może dojdziesz do wniosku że z Opola
    do Hannoveru możesz dojechać pociągiem całkiem sprawnie z walizkami
    lub plecakami i przestaniesz na taką podróż brać pod uwagę zakup auta.